Social Media – Közösségi marketing

Rólunk

Csapatunk napról-napra követi a social media legújabb trendjeit, és felkészülten várja az ügyfelek újabb és újabb megvalósítandó álmait. Hiszünk abban, hogy egy megalapozott közösségi média stratégia az, ami előre viheti vállalkozását!

Manapság nem elég jelen lenni a közösségi médiában. Tudni kell, kinek, mikor és mit érdemes kommunikálni, hogy igazi közösséget teremtsünk, ne csak egy újabb direkt reklám felületet és likevadászatot!

Ebben szeretnénk mi segíteni, hogy megfelelő kommunikációs és hirdetési eszközökkel közösen megtaláljuk a hangot a célközönséggel.

Küldetésünk

Sokaknak elég a mennyiségi alapon mért eredmény, az alacsony kattintás költsége, és a konverziók száma, mi ezeken kívül törekszünk a minőségi értékteremtésre.

Akkor érezzük magunkat sikeresnek:

  • ha igazi közösség épül
  • organikusan is magas az elérésünk, és megjelenésünk
  • interakcióra késztetjük a felhasználót
  • minőségi időtöltés lesz a Facebook oldalunk átböngészése

Szolgáltatásaink

Részletes stratégiát dolgozunk ki egy hónapra előre. A közösségi platformra kikerülő tartalmakat előállítjuk, időzítjük, meghirdetjük. Az interakciókat mérjük és felügyeljük. Igény szerint a havi előre kialakított tervet elküldjük felülvizsgálatra.

Az oldalhoz tartozó hirdetési fiók menedzselése. Lehetséges: oldalkedvelők gyűjtése, vásárlásösztönzés, forgalomterelés, feliratkozók gyűjtése, bejegyzés kiemelés stb. A kampányok felügyelete, optimalizálása, mérése, havi riporttal.

Meglévő közösségi oldal és/vagy hirdetési fiók átvizsgálása szigorú szakmai szempontok alapján. Eredmények átadása a folyamat lezárulta után, kiértékeléssel, javaslatokkal és igény szerint konzultációval egybekötve.

~40 oldalas segédlet, kézikönyv általános közösségi média használat témakörben, vagy speciális, előre egyeztetett kérdésekkel kapcsolatban. Akkor érdemes ezt a szolgáltatást választani, ha kezdőként tervezünk bekapcsolódni a social media használatába a vállalkozásunkkal.

Hozzáértési, képzettségi szinthez igazodó kiscsoportos oktatás, amely az elméleti alapok mellett gyakorlattal is szolgál. Biztosítjuk, hogy a tanultakat élesben is ki lehessen próbálni, amely elengedhetetlen a saját oldal vagy a hirdetési fiók menedzselése szempontjából.

1-4 órás konzultáció, ahol általános vagy konkrét kérdésekre tudunk válasszal szolgálni a közösségi médiával kapcsolatban. Ötletek és tapasztalatok átadása, amelyek a későbbi egyéni munka során jól hasznosíthatóak. Tanácsadónkkal a találkozó lehetséges az irodánkban, valamint külső helyszínen is.

A nyereményjátékok célja a közösségi aktivitás és interakciók kiváltása, HYPE generálás egy adott téma körül. Azonnal látható és látványos eredménye van.

További cél még az új és releváns követők toborzása, az oldal látogatottságát megnövelendő forgalomterelés technikája, valamint a jelenlegi követők márkahűségének növelése, megtartása. Az ötlettől, a kivitelezésen, anyagok legyártásán át a lezárásig, teljes körű lebonyolítást vállalunk.

Akikkel együtt dolgozunk/dolgoztunk

Személyre szabott ajánlatért kattintson ide és munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!

Tanulmányok

Szeretnénk megosztani azt a sok tapasztalatot és tudást, amit a közösségi media marketing során felhalmoztunk. Célunk a folyamatos fejlődés, és az új lehetőségek tesztelése, a hirdetések teljesítésének és az oldalmenedzsment hatékonyságának folyamatos növelése. Szakmai anyagainkkal, esettanulmányainkkal úgy érezzük, közelebb hozhatjuk a social mediát mindenki számára. Fontosnak tartottuk saját munkánk alapján bemutatni egy-egy szegmenst, bebizonyítva, hogy szolgáltatásaink közül biztosan mindenki megtalálja a számára legvonzóbbat!

Live adások hírportálok Facebook oldalain

Az már egyértelművé vált, hogy az internetes tartalomgyártás jelene és jövője a mobilról is könnyen fogyasztható videó. Ennek egy speciális verziója, a streamelt live videó, melyek népszerűsége megjelenése óta töretlen. A live videók fogyasztásának platformja [...]

| 2017/11/06|Kategóriák: social tanulmány|Címkék: , , , |0 Komment

Hirdetők és fogyasztók mobilon

Saját magunkon is észrevehettük, hogy jó régóta kedveltebb időtöltés a mobilon való böngészés, mint az asztali gépeken. Persze ez nagyban függ attól, éppen melyik eszköz használatára nyílik lehetőségünk. Rengeteg olyan mobilra optimalizált hirdetési és [...]

Hirdetési lehetőségek social media platformokon

Hogyan, kinek és miért érdemes hirdetni a social mediában? Az tanulmány célja, hogy átfogó összehasonlítást mutasson a különböző platformok lehetőségie között. El kell fogadnunk, hogy a közösségi háló fogalma már nem csak a legnépszerűbb [...]

Hirdetések a Facebookon

Hirdetőként is muszáj jelen lennünk a Facebookon. De nem válik unalmassá egy-egy megszokott poszt boostolása a célközönség számára? Összegyűjtöttük azokat a hirdetésfajtákat, amik igazán eredményesen vonzzák magukra a látogatók figyelmét, természetesen példákkal! Tanulmányunkban szeretnénk [...]

Facebook live

Érdemes-e bevállalni a live közvetítést? Milyen előnyökkel és hibázási lehetőségekkel jár egy-egy "élőzés"? A legtöbb híresség csak egyszerűen nekivág, és elindítja az élő felvételt okos telefonjáról. Ám online marketing szakemberként tudnunk kell, mik a [...]

Különleges célzások Facebookon

Hirdetéseink célja, hogy valóban azokhoz az emberekhez jusson el, akiknek szánjuk. Erre kifejlesztve rengetek célzási ehetőséget rejt a Facebook hirdetés kezelője. Csupán ismernünk kell a lehetőségeket, és kreativitásunknak semmi sem szabhat határt. Hirdetőként mindig [...]