A már 25 éves Google kereső indulása és elterjedése jelentős változást hozott a marketing illetve az e-kereskedelem területében!
Szinte már nincs is olyan új terület 2023-ban sem, amiről ha információt akarunk, akkor ne a "keresőt" használnánk (mostanában az AI chatbotok jönnek fel melléje népszerűségben). Vagyis még mindig van marketing+üzleti értéke, ha minél több - de releváns - kifejezésre jó helyezést érünk el a találati listán, onnan minél több látogatót hozunk a weboldalunkra.
Ezt tudja a Google is, így folyamatosan változtatja a találati lista sorrendjét, amit hosszú távon az aktuális működését jól ismerők tudnak kiaknázni. Viszont ez időt/pénzt igényel és naprakész tudást, ami csak tanulással vagy drága saját tapasztalattal szerezhető meg.
Éppen ezért hoztuk létre SEO workshopunkat, hogy neked időt és pénzt spórolhassunk!
SEO workshop típusok
Csoportos workshop
5-20 fős workshop elméleti és gyakorlati tudással. Azon kisebb, közepes site-ok, webáruházak vezetőinek és marketingeseinek szánjuk, akik képbe akarnak kerülni a keresőoptimalizálás alapjaival, konkrét teendőket akarnak gyűjteni a saját oldaluk javításához!
Jelentkezni a workshopra a lenti űrlap kitöltésével tudsz!
Alapozó SEO workshop
A nettó 6 órás alkalom keretében megismerheted a keresőoptimalizálás (SEO) alapjait: mire jó, mire kell figyelni, hogyan és mire fókuszáló tartalmakat kell írni. De szó lesz a technikai beállításokról és a népszerű webshop+webáruház motorok beállítási lehetőségeiről is.
Időpont: Hamarosan...
9-16 óra (30 perc ebédszünet + 15-15 perc kávészünettel)
Nyelv: magyar
Helyszín: 1097 Bp., Vaskapu u. 20.
Részvételi ár: 39.990 Ft+áfa/fő
Tematika: Workshop tematika
A HD marketing jelenlegi ügyfeleinek 20% kedvezményt biztosítunk a részvételi árból!
Kérjük töltsd ki a lenti űrlapot!
Kollégánk 1 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot, hogy egyeztetni tudjátok a részleteket!
A csoportos workshopoknál a helyszín és időpont változás jogát fenntartjuk!
Tematikák
Alapozó SEO workshop tematikája
SEO alapok
- Mi is a SEO? Milyen fő elemekből áll?
- Kulcsszó típusok és keresési szándék mögöttük
- Kulcsszótervező programok bemutatása (keywordtool.io, ads kulcsszótervező, semrush, google auto suggest)
- Mindmap készítés tartalomgyártáshoz
Tartalmi alapok
- Headingek (melyiket mikor érdemes használni)
- Melyik kulcsszót milyen oldal típusnál érdemes használni
- Mekkora terjedelmű szöveg kell egy aloldal típusra, jó tanácsok a szövegek megalkotásához
- Title szerepe
- Meta leírás (gyakorlat)
- Linkek jelentősége (belső, külső linkek)
- Belső linkelés szabályai
- Külső linképítés szabályai
- SEO tervezés új oldal építésénél
- SEO tervezés meglévő oldalnál
Technikai alapok
- Mi történik a weboldal betöltésekor és a találati listán való kereséskor?
- Mik a legfontosabb technikai tényezők?
- Schemák: miért jók, hogyan jelennek meg a találati listán, hogyan validáljuk őket
- Sebesség és más technikai tényezők (page speed)
- Átirányítások
- Sitemap, robots.txt
- Reszponzívitás fontossága
Technikai gyakorlat
- Search Console fiók létrehozása, validálása, beállítása
- Megnézni az index állapot riportokat
- Robots.txt kitöltése
- Átirányitások megadása
- Schema generátor, validálás, rich result tester használata