Online marketing megoldások a pénzügyi szektorban
Az online pénzügyi marketingben szakértő ügynökség.
Stratégiai gondolkodás, átlátható folyamatok.
Profi szakemberek 10+ országban szerzett, 10+ éves tapasztalattal.
A hazai marketing szakma elismert és díjazott szereplője.
Full-service ügynökség 360 fokos online marketing támogatással.
Ha a pénzügyi szektorban tevékenykedő szolgáltatóként online marketing partnert keresel, jó helyen jársz.
Nézd meg ügyfeleink véleményeit rólunk!
Hogyan tud az online marketing válaszolni a pénzügyi szolgáltatók próbatételeire?
Az online marketing eszköztára testreszabható, mérhető, és az offline lehetőségeknél jelentősen költséghatékonyabb megoldásokat tud nyújtani a pénzügy szektor szereplői számára.
A pénzügyi szektor az online marketing területén mindig is az innovatívabbak közé tartozott, hiszen a felhasználók már régóta keresik a befektetéssel, hitelekkel, biztosításokkal és egyéb pénzügyi termékekkel kapcsolatos információkat. A pandémia, majd a nagyon változó nemzetközi és hazai környezet miatt még hangsúlyosabbá vált a tájékozódás a felhasználók között a pénzügyi döntések meghozatala előtt. Ahogy megnőtt az igény a digitális szolgáltatások iránt is, amikor nem kell bankfiókba vagy irodába elmenve leszerződni egy szolgáltatóval, hanem az online térben megvalósíthatóak ezek a lépések.
Az üzleti oldalak az egyik legszabályozottabbak itthon, már hirdetésekben is - de a landoló oldalakon főleg - meg kell felelni jó pár szabálynak, hogy folyamatosan lehessen hirdetni. Bár a hirdetési rendszerekben (Google, Meta) kevéssé szigorúan tekintenek erre a területre, mint jogszabályi oldalon, azért például a forex és egyéb tőzsdei kereskedési területek, vagy még inkább a kriptovaluták erősen 'szürke' zónák a platformokon. Vagyis figyelni kell, hogy miket állítunk a reklámokban és a landoló oldalakon.
Ezek együtt az vonják maguk után, hogy a pénzügyi szektor szereplőinek tudatosan, a célcsoport igényeit és mozgatórugóit ismerve, a tájékoztatási igényeknek és a jogszabályoknak megfelelő landoló oldalakat használva, minél több platformon kell jelen lennie az online térben!
Közben pedig a kattintás árak és a felhasználók elérésének költsége magas ezen a piacon, így tapasztalattal kell a hirdetési kampányokat kezelni, jól kiválasztott automatizmusok mentén eljuttatni az érdeklődőket a szerződni akarok lead-ekig!
Az elmúlt éveket jelentősen meghatározta a fintech szektor térnyerése. A jellemzően B2B megoldásokkal jelentkező cégek nagy része pénzügyi szoftver fejlesztést, illetve digitális fizetési megoldásokat kínál a vállalatok számára.
Kihívást jelentenek a globális, uniós és nemzeti szabályozási elvárások. Nehézség az ezekhez kapcsolódó potenciális versenyhátrány. [forrás]
Egyre gyakoribbak a hatósági vizsgálatok, a súlyosbodó bírságok és a növekvő szabályozási költségek. [forrás]
Növekednek az adminisztrációs terhek és hatósági adatszolgáltatási kötelezettségek. [forrás]
A válság kezelése, a gazdaság újraindítása, a vállalkozások védelme és fejlesztése a legtöbb piaci szereplő célja.
A bankok priorizálták a belsős és az ügyféloldali folyamatok digitalizálását. Mivel a magyarok nehezen váltanak pénzintézetet, ezért az ügyfelek megszerzésére komoly energiát fektetnek a szektor szereplői.
A pandémia után sokan nem tértek vissza a személyes ügyintézéshez, ezért fontos az ügyfélfolyamatok megfelelő digitalizálása.
A megfelelő online marketing stratégia feladata, hogy bevonzza azokat a fogyasztókat, akik tudatosak, vagy szeretnének azzá válni a pénzügyek terén, esetleg szeretnének rövid-, közép- vagy hosszútávú pénzügyi célokat megvalósítani.
Ha kevesebb lead elérhető és nehezebb az érdeklődőket fizető vásárlókká konvertálni, célzott és költséghatékony megoldásokra van szükség, amiben az online marketing tud segíteni.
„A pénzügyi szektor az egyik legnehezebben marketingelhető terület. A sok szabályozás, a piac edukálatlansága, az egyes szereplők ismeretlensége mind-mind nehezítő tényező. Nagyon tudatosan, a célpiacot jól kiismerve kell végezni a marketing tevékenységet, hogy az igazán (költség)hatékony lehessen!"
Online pénzügyi marketing szolgáltatásaink
Pénzügyi ügyfeleinknek 360 fokos marketing szolgáltatáscsomagot nyújtunk, mely lehetővé teszi, hogy minden fontos csatornán megszólíthassák a potenciális ügyfeleket.
Minden általunk létrehozott, menedzselt és karbantartott marketing eszköz célja, hogy az érdeklődő aktív felhasználóvá váljon.
Landing oldal készítése
Pénzügyi marketing & HD marketing: Miért minket válassz?
A HD marketing csapata érti és folyamatosan monitorozza a pénzügyi szektor állapotát, trendjeit, lehetőségeit és kihívásait, meglévő és jövőbeni ügyfelei érdekeit szem előtt tartva.
Naprakész online marketing szolgáltatásainkkal abban tudunk segíteni, hogy a megfelelő fogyasztók megtalálásával és meggyőzésével növekedjen az ügyfelek száma, illetve a megfelelő kapcsolattartással gyarapodjon a bizalom a márkád irányába.
A márkaazonos, tudatos döntéseket ösztönző weboldaltól a keresőben történő megjelenések optimalizálásáig, a közösségi média profilok és a hírlevelek menedzseléséig azon dolgozunk, hogy szakértelmünkkel segítsük a szektor növekedését.
Proaktív gondolkodás
Szolgáltatások profi menedzselése
Havi elemzés és tervezés
Folyamatos mérés, monitorozás
Full-service működés
Akiknek már például segítettünk a pénzügyi piacon
Pénzügyi marketing tudásanyag ajándékba!
Ha még nem állsz készen együttműködni egy ügynökséggel, de szükséged van online marketing támogatásra a péznügyi szektorban, töltsd le ingyenes tudásanyagunkat:
- Melyek a szektor kihívásai marketinges szemmel a 2024-es évben?
- Melyek azok a feltörekvő marketing megoldások, amiket neked is érdemes lenne kipróbálnod pénzügyi szereplőként?
- Mik azok a marketing eszközök, amiket mindenképpen használnod kell 2024-ben?
A 40+ diás tudásanyagot a lenti űrlap kitöltésével kapod meg!