A majd minden honlap tulajdonos által használt Google Analytics webanalitikai eszköz jelentős változásokon esett át a 4-es verzióval!
A mérési mód, a mutatók és a mérési lehetőségek mellett a legtöbb felhasználót érintő változás, hogy a riportolási felület teljesen átalakult.
Jóval kevesebb "alapértelmezett" riport, azok is teljesen máshogy csoportosítva, így a jóval több lehetőséget nyújtó egyéni riportokkal kell sok döntéstámogató adatvizualizálást megvalósítani!
Ezek olyan jelentős eltérések, hogy minden felhasználónak "újra meg kell tanulnia az Analikát"!
Éppen ezért hoztuk létre Analytics 4 workshopjainkat!

Workshop típusok
5-20 fős workshop elméleti és gyakorlati tudással. Azon kisebb, közepes site-ok, webáruházak vezetőinek és marketingeseinek szánjuk, akik az analitikai felületet használják döntéstámogatásra.
Jelentkezni a workshopra a lenti űrlap kitöltésével tudsz!
Csoportos workshop
A nettó 4 órás alkalom keretében megismerheted az Analytics 4 egyediségeit, milyen mérési lehetőségeket nyújt neked. Végigvesszük közösen a riportolási felületét, gyakoroljuk a beállításokat. Valamint kapsz 5-10 db általánosan használható egyedi riportot, megmutatjuk hogyan tudod még jobban testre szabni őket!
Időpontja: Hamarosan
Nyelve: magyar
Helyszín: 1097 Bp., Vaskapu u. 20.
Részvételi ár: 39.990 Ft+áfa/fő
Tematika: Workshop tematika
Kérjük töltsd ki a lenti űrlapot!
Kollégánk 1 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot, hogy egyeztetni tudjátok a részleteket!
A csoportos workshopoknál a helyszín és időpont változás jogát fenntartjuk!
Tematika
Csoportos Analytics 4 workshop tematikája
Alapok
- Mire is való a Google Analytics?
- Mire használjuk?
- Hogyan mérjünk Analytics-szel egy weboldalt?
- Fiókstruktúra, alapbeállítások, felhasználó kezelés
- Hogyan működik az adatgyűjtés GA4-ben
- Google Signals - mi az, mire jó, miért fontos tudni róla?
- Mi az az attribúció? Milyen modellek vannak?
- Néhány analitikai mutató bemutatása, dimenziók és metrikák
- Kódelhelyezés. Működés ellenőrzése. Mit kérjünk a fejlesztőtől?
- GA4 tulajdon létrehozása lépésről-lépésre
- Mérési terv felállítása
- Mérföldkövek, kontroll pontok
Mélyebb témák
- Biztonság kezelése
- Lifetime value számítása és lehetőségek
- Egyedi dimenziók és metrikák
- Prediktív közönségek
- Tesztelés, debug-olás (Google Tag Assistant, Adserve - dataLayer Inspector, Data Layer)
- Fejlesztői brief összeállítása egy új oldal indítása esetében
Felület és elemzések - gyakorlat
- Analytics 4 felület bemutatása
- Enhanced measurement bemutatása
- Forgalmi csatornák elemzése
- Belső kereső elemzése
- E-kereskedelmi riportok bemutatása
- Napi munka támogatása egyedi jelentésekkel