Hogyan biztosíts nagykereskedelmi támogatást az építőipari kiskereskedőidnek?

Az építőipari nagykereskedők és márkák (mint ügyfeleink: Viega, Sika, PERI) marketing kommunikációjának meghatározó elem, hogy milyen arculatot építenek ki az adott vállalat körül. 

A támogatást kihasználók több döntési ponton keresztül jutnak el ahhoz a bolthoz, márkához, akitől megvásárolják a szükséges kellékeket és alapanyagokat. 

A cégek brand értékének növelése kulcsfontosságú, hiszen minél erősebb, annál több felhasználó kapcsolódik a márkához, és a konkurensekkel szemben ez óriási előny! 

A social media felületek aktív és profi kezelése, a folyamatos kommunikáció és ügyfélkapcsolat ápolás mind hozzájárulnak a brandérték növeléséhez. 

Számos módszer rendelkezésre áll, nem hagyhatjuk figyelmen kívül a Keresőhirdetéseket sem, hiszen kulcsszavak alapján, adott lokációra, meghatározott célcsoportnak jelenhetünk meg, azoknak, akik ebben a témában indítottak keresést. 


Szólítsd meg a vevőket!

Javasolt szolgáltatások:

  • Google Ads hirdetések (Google Shopping és más kereső és Display hirdetések)
  • Feed Engine - teljesítmény javító saját szoftvere a HD marketingnek
  • Facebook Ads hirdetések (értékesítést célzó kampányok)
  • Keresőoptimalizálás (professzionális ecommerce SEO)
  • Hírlevél kommunikáció és adatbázis építés - HD marketing a Mailchimp elsőszámú magyarországi ügynöksége

Akiknek már segítettünk

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Nem igazán tudomÉpítőipari kereskedő vagyokÉpítőipari nagykereskedő vagyokÉpítőipari kivitelező vagyok

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink

    2022.11.30.

    Sikeres email kampányok receptje a karácsonyi pörgésben

    Mit érdemes figyelembe venni idén a last-minute karácsonyi hírlevél kampányaink tervezésénél? Hogyan biztosíthatjuk a lehető legtöbb vásárlást és persze a szórakoztató felhasználói élményt hírleveleinkben? Olvass tovább tanácsainkért és használd ki az ünnep előtti utolsó heteket!
    2022.11.23.

    Az organikus munkamenetek értéke

    Gondolkodtál már azon, hogyan térülhet meg neked a keresőoptimalizálás? Szeretnénk mindenki számára kézzelfoghatóvá tenni, hogy egy organikus munkamenet mennyit ér pénzben kifejezve, ezért összefoglaltuk, hogyan számíthatod ki ezt az értéket. Emellett bemutattuk, hogy milyen hatást gyakorolhat a SEO az organikus forgalomra. Tudj meg többet te is!
    2022.11.15.

    Így kommunikálj, mint munkáltató 2022-ben! 

    Napjaink egyre nagyobb figyelmet igénylő nehézsége a gyakori munkahelyi fluktuáció, amely nem csak egy kellemetlen jelenség, de a munkáltatók szempontjából egy rengeteg időt, pénzt és energiát felemésztő probléma. Korábbi cikkünkben az employer branding kiemelt fontosságáról és felépítéséről írtunk, most pedig ideje szót ejteni azokról az online felületekről, amelyek ebben segítségünkre lesznek!
    2022.10.18.

    Adatgyűjtés – Nézz rá más szemmel, vagy a recesszió nálad még mélyebb lesz! 

    Nem csupán gazdaságilag nehéz környezetben, hanem általánosságban véve is kritikus, hogy a megfelelő adatok álljanak rendelkezésünkre. Milyen kihívások hátráltathatják a munkát? Miért értékelődik fel a saját adatok szerepe recesszió vagy cookie apokalipszis idején? Hogyan hozhatjuk ki belőlük a legtöbbet?