Hogyan biztosíts nagykereskedelmi támogatást az építőipari kiskereskedőidnek?

Az építőipari nagykereskedők és márkák (mint ügyfeleink: Viega, Sika, PERI) marketing kommunikációjának meghatározó elem, hogy milyen arculatot építenek ki az adott vállalat körül. 

A támogatást kihasználók több döntési ponton keresztül jutnak el ahhoz a bolthoz, márkához, akitől megvásárolják a szükséges kellékeket és alapanyagokat. 

A cégek brand értékének növelése kulcsfontosságú, hiszen minél erősebb, annál több felhasználó kapcsolódik a márkához, és a konkurensekkel szemben ez óriási előny! 

A social media felületek aktív és profi kezelése, a folyamatos kommunikáció és ügyfélkapcsolat ápolás mind hozzájárulnak a brandérték növeléséhez. 

Számos módszer rendelkezésre áll, nem hagyhatjuk figyelmen kívül a Keresőhirdetéseket sem, hiszen kulcsszavak alapján, adott lokációra, meghatározott célcsoportnak jelenhetünk meg, azoknak, akik ebben a témában indítottak keresést. 


Szólítsd meg a vevőket!

Javasolt szolgáltatások:

  • Google Ads hirdetések (Google Shopping és más kereső és Display hirdetések)
  • Feed Engine - teljesítmény javító saját szoftvere a HD marketingnek
  • Facebook Ads hirdetések (értékesítést célzó kampányok)
  • Keresőoptimalizálás (professzionális ecommerce SEO)
  • Hírlevél kommunikáció és adatbázis építés - HD marketing a Mailchimp elsőszámú magyarországi ügynöksége

Akiknek már segítettünk

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Nem igazán tudomÉpítőipari kereskedő vagyokÉpítőipari nagykereskedő vagyokÉpítőipari kivitelező vagyok

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink

    2024.05.24.
    Marketing Highlights 04
    Megérkezett a Marketing Highlights rovatunk következő része, ahol minden hónapban megmutatjuk a legfrissebb online marketing híreket. Cikkünkből kiderül, hogy a hónapban milyen újdonságok jelentek meg PPC, social media és keresőoptimalizálás fronton. Kattints összefoglalóinkra és lapozd végig híreinket!
    2024.05.14.
    Consent Mode v2: Készüljünk kevesebb adatra!
    Március 6-ai határidővel életbe lépett a legújabb EU-s szabályozás, miszerint minden weboldal-tulajdonos, aki használja a Google Analytics eszközét és/vagy futtat fizetett hirdetést a Google eszközeivel, annak kötelező alkalmazni a Consent Mode v2 adattovábbítási megoldását.
    2024.05.13.
    Marketing Highlights 03
    Marketing Highlights rovatunkban újból meghoztuk a legfrissebb online marketing trendjeit. Cikkünkből megtudhatod, hogy a hónapban milyen újdonságok jelentek meg PPC, social media és keresőoptimalizálás fronton. Kattints összefoglalóinkra és lapozd végig híreinket!
    2024.04.05.
    Mit tanulhatunk a Temutól?
    A TEMU üzleti modellje valósággal leuralta a világot. Mit kell tudni az önajándékozás és árkommunikáció pszichológiájáról?