Az építkezések azonnal indulnak, a te csapatod fog dolgozni rajtuk?

Kivitelezőként elengedhetetlen, hogy benne legyél abban a 2-3 cégben, akitől ajánlatot kérnek egy építkezéshez! Az ajánlatkérés sikere viszont inkább a bizalmon, mint csak egy jó hirdetésen múlik. Hogyan mutasd be céged, hogy felépüljön a bizalom, és ne csak az ár legyen a döntő a megrendelő fejében?

Első lépés, hogy vállalkozásodnak láthatónak és elérhetőnek kell lennie. Ismerjék meg munkáitokat, az embert a vállalat mögött!

A kommunikációt segíti többek között a social media, a hírlevél (hiszen korábbi kedves ügyfeleinkkel való kapcsolattartás is alapja lehet egy újabb megbízásnak), és kulcsfontosságúak a keresőhirdetések is, hiszen adott lokációra, meghatározott célcsoportnak jelenhetünk meg, azoknak, akik ebben a témában indítottak keresést.

Szolgáld ki a lehető legtöbb ügyféligényt!

Javasolt szolgáltatások:

  • Google Ads hirdetések (Google Shopping és más kereső és Display hirdetések)
  • Feed Engine - teljesítmény javító saját szoftvere a HD marketingnek
  • Facebook Ads hirdetések (értékesítést célzó kampányok)
  • Keresőoptimalizálás (professzionális ecommerce SEO)
  • Hírlevél kommunikáció és adatbázis építés - HD marketing a Mailchimp elsőszámú magyarországi ügynöksége

Akiknek már segítettünk!

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Nem igazán tudomÉpítőipari kereskedő vagyokÉpítőipari nagykereskedő vagyokÉpítőipari kivitelező vagyok

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink

    2023.03.03.

    Landing oldal készítés útmutató – tippek és a legjobb alkalmazások!

    Ebben a cikkben összegyűjtöttük számodra, mit érdemes tudni a valóban jól konvertáló landing page-ekről. Ismerd meg a felépítéssel kapcsolatos trükköket, illetve a legnépszerűbb szoftvereket, melyeknél nem csupán a funkciókat soroljuk fel, hanem feltüntetjük az árazásukat is!
    2023.03.01.

    Így kommunikálj, mint munkáltató 2023-ban! 

    Napjaink egyre nagyobb figyelmet igénylő nehézsége a gyakori munkahelyi fluktuáció, amely nem csak egy kellemetlen jelenség, de a munkáltatók szempontjából egy rengeteg időt, pénzt és energiát felemésztő probléma. Korábbi cikkünkben az employer branding kiemelt fontosságáról és felépítéséről írtunk, most pedig ideje szót ejteni azokról az online felületekről, amelyek ebben segítségünkre lesznek!
    2023.02.06.

    Pop-up ablakok: így használd jól!

    Te is kerülöd a felugró ablakok használatát, mert túlságosan tolakodónak tartod őket? Cikkünkben szeretnénk eloszlatni a pop-upok övezte negatív gondolatokat: Ismerd meg, milyen feltételeket kell betartanunk, továbbá mik azok az elemek, amik egy hatékony pop-upot jellemeznek!
    2023.01.13.

    2023-as marketing naptár

    Január általában az új célok kijelölésének és megvalósításának időszaka. Ha elhatároztad, hogy 2023-ban hatékonyabban szeretnéd megragadni potenciális vásárlóid és követőid figyelmét, akkor tekintsd át Marketing naptárunkat, mely inspirációt adhat a 2023-as éved marketingtervezéséhez!