Az építkezések azonnal indulnak, a te csapatod fog dolgozni rajtuk?

Kivitelezőként elengedhetetlen, hogy benne legyél abban a 2-3 cégben, akitől ajánlatot kérnek egy építkezéshez! Az ajánlatkérés sikere viszont inkább a bizalmon, mint csak egy jó hirdetésen múlik. Hogyan mutasd be céged, hogy felépüljön a bizalom, és ne csak az ár legyen a döntő a megrendelő fejében?

Első lépés, hogy vállalkozásodnak láthatónak és elérhetőnek kell lennie. Ismerjék meg munkáitokat, az embert a vállalat mögött!

A kommunikációt segíti többek között a social media, a hírlevél (hiszen korábbi kedves ügyfeleinkkel való kapcsolattartás is alapja lehet egy újabb megbízásnak), és kulcsfontosságúak a keresőhirdetések is, hiszen adott lokációra, meghatározott célcsoportnak jelenhetünk meg, azoknak, akik ebben a témában indítottak keresést.

Szolgáld ki a lehető legtöbb ügyféligényt!

Javasolt szolgáltatások:

  • Google Ads hirdetések (Google Shopping és más kereső és Display hirdetések)
  • Feed Engine - teljesítmény javító saját szoftvere a HD marketingnek
  • Facebook Ads hirdetések (értékesítést célzó kampányok)
  • Keresőoptimalizálás (professzionális ecommerce SEO)
  • Hírlevél kommunikáció és adatbázis építés - HD marketing a Mailchimp elsőszámú magyarországi ügynöksége

Akiknek már segítettünk!

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Nem igazán tudomÉpítőipari kereskedő vagyokÉpítőipari nagykereskedő vagyokÉpítőipari kivitelező vagyok

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink

    2024.04.05.
    Mit tanulhatunk a Temutól?
    A TEMU üzleti modellje valósággal leuralta a világot. Mit kell tudni az önajándékozás és árkommunikáció pszichológiájáról?
    2024.03.14.
    Marketing Highlights 02
    Marketing Highlights rovatunkban elhoztuk 2024 legfrissebb online marketing trendjeit. Cikkünkből megtudhatod, hogy a hónapban milyen újdonságok jelentek meg PPC, social media és keresőoptimalizálás fronton. Kattints összefoglalóinkra és lapozd végig híreinket!
    2024.03.04.
    Hol találod meg a célcsoportod? Generációs socialtérkép
    Hogyan találjuk meg márkaként a közös hangot a generációkkal az egyes platformokon? 5 platform, 4 generáció és egy térkép, ami segít eligazodni a generációs marketing univerzumában.
    2024.02.28.
    Még több AI által támogatott funkció a Mailchimpben!
    A mesterséges intelligencia számtalan módon tudja segíteni és kiegészíteni a marketing szakemberek munkáját. Alkalmazását mindenkinek ajánljuk, aki az Ecommerce szektorban dolgozik, ugyanis a versenyképesség fenntartása szempontjából kiemelt fontosságú a használata.