Az építkezések azonnal indulnak, a te csapatod fog dolgozni rajtuk?

Kivitelezőként elengedhetetlen, hogy benne legyél abban a 2-3 cégben, akitől ajánlatot kérnek egy építkezéshez! Az ajánlatkérés sikere viszont inkább a bizalmon, mint csak egy jó hirdetésen múlik. Hogyan mutasd be céged, hogy felépüljön a bizalom, és ne csak az ár legyen a döntő a megrendelő fejében?

Első lépés, hogy vállalkozásodnak láthatónak és elérhetőnek kell lennie. Ismerjék meg munkáitokat, az embert a vállalat mögött!

A kommunikációt segíti többek között a social media, a hírlevél (hiszen korábbi kedves ügyfeleinkkel való kapcsolattartás is alapja lehet egy újabb megbízásnak), és kulcsfontosságúak a keresőhirdetések is, hiszen adott lokációra, meghatározott célcsoportnak jelenhetünk meg, azoknak, akik ebben a témában indítottak keresést.

Szolgáld ki a lehető legtöbb ügyféligényt!

Javasolt szolgáltatások:

  • Google Ads hirdetések (Google Shopping és más kereső és Display hirdetések)
  • Feed Engine - teljesítmény javító saját szoftvere a HD marketingnek
  • Facebook Ads hirdetések (értékesítést célzó kampányok)
  • Keresőoptimalizálás (professzionális ecommerce SEO)
  • Hírlevél kommunikáció és adatbázis építés - HD marketing a Mailchimp elsőszámú magyarországi ügynöksége

Akiknek már segítettünk!

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Nem igazán tudomÉpítőipari kereskedő vagyokÉpítőipari nagykereskedő vagyokÉpítőipari kivitelező vagyok

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink

    2024.05.24.
    Marketing Highlights 04
    Megérkezett a Marketing Highlights rovatunk következő része, ahol minden hónapban megmutatjuk a legfrissebb online marketing híreket. Cikkünkből kiderül, hogy a hónapban milyen újdonságok jelentek meg PPC, social media és keresőoptimalizálás fronton. Kattints összefoglalóinkra és lapozd végig híreinket!
    2024.05.14.
    Consent Mode v2: Készüljünk kevesebb adatra!
    Március 6-ai határidővel életbe lépett a legújabb EU-s szabályozás, miszerint minden weboldal-tulajdonos, aki használja a Google Analytics eszközét és/vagy futtat fizetett hirdetést a Google eszközeivel, annak kötelező alkalmazni a Consent Mode v2 adattovábbítási megoldását.
    2024.05.13.
    Marketing Highlights 03
    Marketing Highlights rovatunkban újból meghoztuk a legfrissebb online marketing trendjeit. Cikkünkből megtudhatod, hogy a hónapban milyen újdonságok jelentek meg PPC, social media és keresőoptimalizálás fronton. Kattints összefoglalóinkra és lapozd végig híreinket!
    2024.04.05.
    Mit tanulhatunk a Temutól?
    A TEMU üzleti modellje valósággal leuralta a világot. Mit kell tudni az önajándékozás és árkommunikáció pszichológiájáról?