Az építkezések azonnal indulnak, a te csapatod fog dolgozni rajtuk?

Kivitelezőként elengedhetetlen, hogy benne legyél abban a 2-3 cégben, akitől ajánlatot kérnek egy építkezéshez! Az ajánlatkérés sikere viszont inkább a bizalmon, mint csak egy jó hirdetésen múlik. Hogyan mutasd be céged, hogy felépüljön a bizalom, és ne csak az ár legyen a döntő a megrendelő fejében?

Első lépés, hogy vállalkozásodnak láthatónak és elérhetőnek kell lennie. Ismerjék meg munkáitokat, az embert a vállalat mögött!

A kommunikációt segíti többek között a social media, a hírlevél (hiszen korábbi kedves ügyfeleinkkel való kapcsolattartás is alapja lehet egy újabb megbízásnak), és kulcsfontosságúak a keresőhirdetések is, hiszen adott lokációra, meghatározott célcsoportnak jelenhetünk meg, azoknak, akik ebben a témában indítottak keresést.

Szolgáld ki a lehető legtöbb ügyféligényt!

Javasolt szolgáltatások:

  • Google Ads hirdetések (Google Shopping és más kereső és Display hirdetések)
  • Feed Engine - teljesítmény javító saját szoftvere a HD marketingnek
  • Facebook Ads hirdetések (értékesítést célzó kampányok)
  • Keresőoptimalizálás (professzionális ecommerce SEO)
  • Hírlevél kommunikáció és adatbázis építés - HD marketing a Mailchimp elsőszámú magyarországi ügynöksége

Akiknek már segítettünk!

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Nem igazán tudomÉpítőipari kereskedő vagyokÉpítőipari nagykereskedő vagyokÉpítőipari kivitelező vagyok

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink

    2022.11.30.

    Sikeres email kampányok receptje a karácsonyi pörgésben

    Mit érdemes figyelembe venni idén a last-minute karácsonyi hírlevél kampányaink tervezésénél? Hogyan biztosíthatjuk a lehető legtöbb vásárlást és persze a szórakoztató felhasználói élményt hírleveleinkben? Olvass tovább tanácsainkért és használd ki az ünnep előtti utolsó heteket!
    2022.11.23.

    Az organikus munkamenetek értéke

    Gondolkodtál már azon, hogyan térülhet meg neked a keresőoptimalizálás? Szeretnénk mindenki számára kézzelfoghatóvá tenni, hogy egy organikus munkamenet mennyit ér pénzben kifejezve, ezért összefoglaltuk, hogyan számíthatod ki ezt az értéket. Emellett bemutattuk, hogy milyen hatást gyakorolhat a SEO az organikus forgalomra. Tudj meg többet te is!
    2022.11.15.

    Így kommunikálj, mint munkáltató 2022-ben! 

    Napjaink egyre nagyobb figyelmet igénylő nehézsége a gyakori munkahelyi fluktuáció, amely nem csak egy kellemetlen jelenség, de a munkáltatók szempontjából egy rengeteg időt, pénzt és energiát felemésztő probléma. Korábbi cikkünkben az employer branding kiemelt fontosságáról és felépítéséről írtunk, most pedig ideje szót ejteni azokról az online felületekről, amelyek ebben segítségünkre lesznek!
    2022.10.18.

    Adatgyűjtés – Nézz rá más szemmel, vagy a recesszió nálad még mélyebb lesz! 

    Nem csupán gazdaságilag nehéz környezetben, hanem általánosságban véve is kritikus, hogy a megfelelő adatok álljanak rendelkezésünkre. Milyen kihívások hátráltathatják a munkát? Miért értékelődik fel a saját adatok szerepe recesszió vagy cookie apokalipszis idején? Hogyan hozhatjuk ki belőlük a legtöbbet?