Online marketing megoldások a magánegészségügyi szektorban
Online egészségügyi marketingben szakértő ügynökség.
Stratégiai gondolkodás, átlátható folyamatok.
Profi szakemberek 10+ országban szerzett, 10+ éves tapasztalattal.
A hazai marketing szakma elismert és díjazott szereplője.
Full-service ügynökség 360 fokos online marketing támogatással.
Ha magánegészségügyi szolgáltatóként online marketing partnert keresel, jó helyen jársz.
Nézd meg ügyfeleink véleményeit rólunk!
Hogyan tud az online marketing válaszolni az egészségügy kihívásaira?
Az online marketing eszköztára testreszabható, mérhető, és az offline lehetőségeknél jelentősen költséghatékonyabb megoldásokat tud nyújtani a magánegészségügyi szereplőknek.
A fogyasztók a jelenlegi bizonytalan gazdasági környezetben igyekeznek egyre többet megtakarítani és kevesebbet költeni magánorvosra is. Ha mégis szükségük van rá, akkor viszont többnyire a magánszektorhoz fordulnak, hiszen az állami egészségügyből annak gyenge kapacitása miatt egyszerűen kiszorulnak.
A magánegészségügyi cégek piaca eközben három év alatt 2023-ra nagyjából megduplázódott. Az ellátások, a fekvőbetegrészleg-kapacitások és a szakemberállomány is bővült, valamint az állami egészségügy is a magánszektorba tolja át a pácienseket, a közintézményi korlátok miatt. Ugyanakkor a magánszolgáltatók nyereségességét korlátozzák az emelkedő orvosbérek és az energiakrízis okozta magasabb üzemeltetési költségek is, rontva eredménytermelő képességüket.
34%-a
a válaszadóknak csökkentette a magánorvosra költött kiadásait 2023-ban, romló életszínvonala miatt.
50%-a
a válaszadóknak magánorvoshoz jár, mert nem fér hozzá az államilag finanszírozott doktorokhoz.
Csökkenő nyereségesség
a magánszolgáltatóknál, a növekvő orvosbérek és üzemeltetési költségek miatt, a szektor növekedése ellenére is.
Forrás: Portfolio.hu
A megfelelő online marketing stratégia azzal tudja támogatni az egészségügyi szolgáltatók versenyképességét, hogy bevonzza és megtartja azokat a fogyasztókat, akik továbbra is költenek magánegészségügyi szolgáltatásra és akik meg tudják fizetni akár a magasabb árakat is.
Ez a marketing szempontjából azt jelenti, hogy kevesebb lead elérhető és nehezebb az érdeklődőket fizető páciensekké konvertálni: célzott és költséghatékony megoldásokra van szükség, amiben az online marketing tud segíteni.
Mivel a fogyasztók egyre tudatosabban költenek és egyre nagyobb a verseny a magánegészségügyben, költséghatékony online marketingstratégiára és -eszközökre van szükség, hogy a valóban releváns célcsoportra targetáljunk és őket konvertáljuk fizető, illetve visszatérő pácienssé. Így felértékelődik a biztos szakértői hátteret adó ügynökségi támogatás értéke, akár kisebb, akár nagyobb szereplőként van jelen egy ügyfél a szektorban.
Online egészségügyi marketing szolgáltatásaink
Az egészségügyi szektorban működő ügyfeleinknek 360 fokos marketing szolgáltatáscsomagot nyújtunk, mely lehetővé teszi, hogy minden fontos csatornán megszólíthassák a gyógyulni vágyókat.
Minden általunk létrehozott, menedzselt és karbantartott marketing eszköz célja, hogy az online érdeklődő látogatók időpontot kérjenek és szolgáltatást foglaljanak, később pedig visszatérő páciensként újra ugyanazt a magánegészségügyi szolgáltatót válasszák.
Landing oldal készítése
A Dr. Rose Magánkórház online hirdetéseit régóta kezeli a HD marketing. Hosszú évek óta felügyelik a Google hirdetéseinket, és nemrég vették át a social felületeink kezelését is. Szakértelem, pontosság és lelkiismeretesség - ez a 3 szó jut eszembe róluk.
Egészségügyi marketing & HD marketing: Miért minket válassz?
A HD marketing csapata érti és folyamatosan monitorozza az egészségügyi szektor állapotát, trendjeit, lehetőségeit és kihívásait, meglévő és jövőbeni ügyfelei érdekeit szem előtt tartva.
Naprakész online marketing szolgáltatásainkkal abban tudunk segíteni, hogy a megfelelő fogyasztók megtalálásával és meggyőzésével növekedjen az időpontfoglalások száma, illetve a páciensekkel történő kapcsolattartás formálásával egyre nagyobb bizalommal forduljanak a magánegészségügyi szereplők felé.
A márkaazonos, foglalásokat ösztönző weboldaltól a keresőben történő megjelenések optimalizálásáig, a közösségi média profilok és a hírlevelek menedzseléséig azon dolgozunk, hogy szakértelmünkkel segítsük a szektor növekedését.
Proaktív gondolkodás
Szolgáltatások profi menedzselése
Havi elemzés és tervezés
Folyamatos mérés, monitorozás
Full-service működés
2021 óta segítik a 7 fogászatunkat megtölteni páciensekkel, főleg hirdetések útján. Mindig meglep, hogy a ritkán előforduló alacsonyabb foglaltsági időszakokban képesek egy új ötlettel előállni, amivel ismét elérjük a vágyott üzleti célokat :)
Egészségügyi marketing tudásanyag ajándékba!
Ha még nem állsz készen együttműködni egy ügynökséggel, de szükséged van online marketing támogatásra az egészségügyi szektorban, töltsd le ingyenes tudásanyagunkat:
- Melyek a szektor kihívásai marketinges szemmel a 2024-es évben?
- Melyek azok a feltörekvő marketing megoldások, amiket neked is érdemes lenne kipróbálnod magán egészségügyi szereplőként?
- Mik azok a marketing eszközök, amiket mindenképpen használnod kell 2024-ben?
A 40+ diás tudásanyagot a lenti űrlap kitöltésével kapod meg!