A hirtelen kitörő világjárvány jelentősen átformálta az életünket, de ezzel együtt fogyasztói szokásainkat és igényeinket is. Az elmúlt időszakban sokkal nagyobb szükség volt az online kapcsolattartásra, mint ezelőtt bármikor.

A vállalkozások részéről rendkívül fontos lépés volt a meglévő ügyfelekkel, vásárlókkal való rendszeres kommunikáció kialakítása – erre pedig a másik oldalról is megnőtt az igény, láthatóan a fogyasztók is jobban vágytak az információra. Erről a jelenségről és a benne rejlő lehetőségekről tartott előadást Párkányi Anna hírlevél és automatizálás divízió vezetőnk a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara videó konferenciáján, a következőkben pedig ennek kivonatát olvashatod el.

A hírlevelezés újra előtérbe került a pandémia idején, az előttünk álló helyzetből azonban csak úgy tudtunk sikert kovácsolni, hogy szemléletmódot váltottunk: el kellett engedni, hogy mindenáron csak az eladást helyezzük leveleink fókuszába. Az email eszköze egy lehetőséget jelent a bizalom elnyerésére, hosszútávú kapcsolat kialakítására, brand-építésre és a manapság sajnos ritkaságszámba menő kiemelkedő ügyfélélmény nyújtására.

Ennek elérésében a fejlett, felhasználóbarát rendszerek, az automatizálás lehetősége és a mesterséges intelligencia által biztosított előnyök hármasa segít bennünket. A kiváló technológia azonban önmagában nem elegendő, mindenképp kell rendelkeznünk egy jól átgondolt stratégiával is, hogy ne céltalanul, rendszertelenül és személytelenül kommunikáljunk, hiszen ezzel valószínűleg épp az ellenkezőjét fogjuk elérni annak, amit terveztünk.

A személyesség és az értékteremtés minden eddiginél nagyobb szerepet tölt be az ügyfelekben hagyott pozitív benyomások megszerzésében. Ez növeli az elköteleződést, megkülönböztet bennünket a versenytársaktól és végül az értékesítésben is növekedést tapasztalhatunk majd.

Az elmúlt másfél évben megnőtt a jelentősége a rendszeres kommunikációnak, hiszen több időt töltöttek a felhasználók az online térben. Ha szeretnél te is többet megtudni arról, hogyan maradhat email marketinged ügyfélközpontú a pandémia után is, kattints és tudj meg többet prezentációnkból.

 

 

Ha nem akarsz lemaradni további izgalmas szakmai írásainkról, akkor kövess minket Facebookon, Instagramon, vagy Linkedin-en! Ha érdekel többi cikkünk is, itt olvashatod el őket!