2023-ban megjelent a Meta család új tagja, a Threads, amely gyakorlatilag az Instagrammal van összekötve. Ez egy szöveges tartalom készítő alkalmazás, ami támogatja a képeket, videókat és hanganyagot is. Felhasználói felülete emlékeztethet minket a Twitterére X-ére. Az új közösségi média platform célja, hogy megnyissa a kommunikációt és teret adjon a kreatív ötleteknek és vitáknak. Mivel a Threads össze van kapcsolva az Instagrammal, így nincs szükség új profil létrehozására, ezzel is megkönnyítve a felhasználóknak a platformra való átvándorlást.
Az új alkalmazás lehetőséget kínál a márkáknak, hogy bemutassák személyiségüket, lazább oldalukat, valamint tered ad egy közösség kiépítésére, nyíltabb kommunikációra. A kezdetek óta figyeljük az oldalt és a márkákat, így összegyűjtöttünk pár hasznos ajánlást, amik alapján könnyebben tudod belevetni magad vállalkozásoddal a Threads világába.
5 tipp, hogyan is kezdj neki a márkád Threads profiljának felépítéséhez
1. Első a szöveg
A Threads-en a szavak uralkodnak! Ettől függetlenül az alkalmazásban van lehetőség kép, videó és gif megosztásra is. A csak szöveges tartalmak teremtik meg a platform célját, mivel ezek lehetővé teszik a gyors reakciókat, valós idejű beszélgetéseket és az aktuális trendekre való reagálást.Tehát elsősorban a rövid, szöveges posztokat ajánljuk a márkák számára.
2. Legyél vicces, találd meg a saját hangod
Ahogy az korábban a Twitteren is tarolt és már a TikTok-on is láthattuk: a humor az, ami a legközelebb hozza a márkákat közösségükhöz. A márka szempontjából érdemes átgondolni milyen típusú humor és milyen témák azok, amiket képviselni szeretnénk ezen a platformon. A Therads célja az, hogy egy pozitív és barátságos platformot teremtsen a szóvicceknek és a lazább hangvételű szövegeknek. A legsikeresebb márkák a Threads-en nem gondolják túl a posztjaikat, szabadon használják az alkalmazás adta lehetőségeket.
3. Viselkedj úgy, mint egy ember
Ahogy fentebb említettük, ezen a platformon a kötetlenebb hangvételű posztok kerülnek előtérbe, még ha a szöveg előre meg is lett írva, jóváhagyva, akkor is természetesnek kell hangoznia. Szabad kezet engedve a Social csapatnak a legjobb márkák a Threads-en emberként jelennek meg, nem pedig egy vállalatként.
4. Légy trendi és beszélgess
Ahogy azt már a TikTok-on is tapasztaltuk, érdemes a trend vonatra felszállni! Ahhoz, hogy megtaláljuk a legtrendibb témákat az alkalmazás kihozott ‘trending topics’ gombot, ahol tájékozódhatunk a jelenleg futó népszerű témákról. Igaz, hogy ez még csak külföldön érhető el, de lassan hazánkba is megérkezik a frissítés. A Threads-en is kulcsfontosságú követni az aktualitásokat, ami segít a márkának meglévő beszélgetésekhez csatlakozni és ezáltal könnyebben megmutatja a vicces és rokonszenves oldalát a felhasználóknak. Másokra releftálva nagyobb sikereket érhetünk el.
5. Kerüljük a Sales-t
Jelenleg a Threads nem az első számú értékesítési csatorna, nincsenek hashtagek sem, ami szintén a felhasználókhoz való könnyebb eljutást segítené. Ez a későbbiekben változhat, de most a szórakozásra és brand építésre szolgál elsősorban. A kiemelkedő márkák releváns szöveges tartalomra összpontosítottak az eladással szemben. Ettől függetlenül van lehetőségünk átirányítani linkek segítségével a weboldalra.
Ahhoz, hogy mi és a márkánk sikeresek legyünk a Threads-en a legfontosabb, hogy megtaláljuk a saját stílusunk, maradjunk relevánsak és humorosak. Legyünk naprakészek és csatlakozzunk bele aktuális beszélgetésekbe. Érdemes kísérletezni, feszegessük a kreativitásunk, teszteljünk és tanuljunk! A Threads számos lehetőséget kínál a szórakoztató hangvételre, és hogy ezáltal a márkánk brandjét építsük, hiszen ez legalább olyan fontos, mint az eladás!
Mi már elkezdtük. Kövess minket Threadsen!