Community Manager
Magyarország egyik vezető keresőmarketing és digitális ügynökségeként új csapattagunkat keressük!
Ez a pozíció most nem nyitott! Kérjük, hogy gyere vissza hozzánk később!

Keressük Social csapatunk új tagját, Community Manager pozícióba, heti 20-30 órában! Ha szeretnél egy dinamikus ügynökségnél dolgozni, és kipróbálni magad a social media ügyfélközpontú területén, akkor itt a helyed!
Figyelem: hétvégi munkavégzés is előfordulhat, ügyelet vagy home office formájában.
001
Mit adsz te?
Milyen feltételeknek kell megfelelned?
-
- Tudj jól kommunikálni írásban!
Fontos, hogy érts a felhasználók nyelvén, pontosan, nyelvhelyesen, precízen és türelmesen tudd kifejezni magad a márkák nevében is!
-
- Nyitottság a tanulásra!
A közösségek különböző témákban tesznek fel kérdéseket-kommentelnek tartalmakra. Neked meg kell ismerned ezeket a témákat, hogy érdemben és hatékonyan tudj reagálni nekik.
-
- Aktív egyetemi, főiskolai státusz
Ha van diák jogviszonyod még legalább 6-12 hónapig, akkor a legegyszerűbb alkalmaznunk téged. Külön előny, ha kommunikáció vagy marketing területen tanulsz! Nyugi, az elméletet nem kérdezzük ki, de látnunk kell, hogy mik az alapok!
-
- Hétvégi munkavégzés vállalása!
A márkák körül közösségi kommunikáció nem tart szünetet, így heti-kétheti szinten pár órás hétvégi feladatod is lesz. Ez valamennyire rugalmas, de napi párszor biztosan rá kell nézni a kommentekre!
Mit értékelünk előnyként?
- Ügyfélszolgálati tapasztalat
Ha otthonosan mozogsz a közösségi felületeken és van már hasonló, vagy ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalatod, akkor már hatalmas előnnyel indulsz.
002
Mit adunk mi?
Milyen kihívások várnak napi szinten?
- Community management több márkánál, köztük országosan is ismerteknél.
- Feladataid lesznek: Oldalak, csoportok napi szintű átnézése, moderálása, beérkező üzenetek, kommentek irányelvek mentén történő megválaszolása, felhasználói kérdések, problémák kezelése.
Mi az, amit még a munkádért kapsz?
- Rengeteg újdonság megtanulása.
- Profi, szakmailag mindenben támogató csapat – bármikor kérdezhetsz bárkitől, bármilyen online marketing területről
- Több mint 30 marketing szakember egy belvárosi irodában, az átlagéletkor 27 év, így munkatársak mellett barátokra is találhatsz.
- Havi szintű kisebb csapatépítők, évente kettő ottalvós
- Nyitottak vagyunk az új ötletekre, meghallgatunk, nálunk a szavad igenis számít!
- A fizetésed óradíjas elszámolás alapján történik. A h-p 9-18 óra közötti óradíjon felül még hétvégi pótlékot is kapsz.
- Akár a sulis szakmai gyakorlatodat is el tudod nálunk végezni! Kellemest a hasznossal!
003
Hitvallásaink
Szakmailag a TOP-on akarunk lenni!
Mindegy hogy PPC-s vagy Közösségi marketinges vagy nálunk, akarnod kell a legjobbnak lenni, képezni magad (ehhez minden segítséget megad a csapat), nyitottnak kell lenned a többi online marketing terület megismerésére is.
A szakmaiság vezet minket az együttműködéseinkben.
Mindenek előtt a szakmaiság hajtja a vezetőséget és a tanácsadókat, így ha egy ügyfél projektjét nem ítéljük életképesnek vagy a közös munka nem fogja megérni neki, akkor őt már a sales szakaszban tájékoztatjuk róla!
Az ügyfélnek nincs mindig igaza.
Bár messzemenően tiszteletben tartjuk az ügyfelek kérdéseit, de a mi szakmánkban mi mondjuk ki az utolsó szót, így ha olyan kérnek ami szakmailag nem indokolt, akkor azt mindig jelezzük!
Együtt sírunk és nevetünk az ügyféllel!
Minden tanácsadónak azt a mentalitást kell elsajátítani – már gyakornokság alatt is – és alkalmazni nap mint nap, hogy felelősséget vállaljon a kezelt marketing összegekért, hiszen a partnerünk üzleti sikere (így akár több tucat ember megélhetése) tőlünk is függ.
Így mind az optimalizálásokról, mind a javaslatokkor azt tanácsoljuk ami neki szakmai szempontból a meghatározott üzleti cél eléréséhez a legjobb.
004
Milyen környezetbe érkezel hozzánk?
001
Mindenki szakmailag nagyon segítőkész, de akár barátokat is találsz nálunk.
002
Nálunk nincsen rivalizálás! Nem kell 'törtetni', mindenki a saját fejlődési ütemében haladhat! A hangsúly azért a haladáson van :)
003
Nyitottak vagyunk egymás gondolataira, véleményére, személyiségére!

005
Hogy történik a kiválasztás?
Még ma :) Beküldöd a jelentkezésed!
Kérjük töltsd ki a lenti jelentkezési űrlapot! Az elérhetőségeid mellett várjuk rövid bemutatkozásod, önéletrajzodat illetve az információt, hogy mikor tudnál kezdeni, ha rád esik végül a választásunk!2-3 munkanapon belülPetra jelentkezik...
Petra a HR-esünk, aki előszűri a jelentkezők hadát. Ha megfeleltél a feltételeknek - amiket a kiírás elején részleteztünk -, akkor a kiválasztást végző kollégákhoz kerül az anyagod! Ha ez alapján nem jutottál tovább, akkor kedves levél formájában tájékoztat erről! Ha pedig mégis...4-7 munkanapon belülA kiválasztást végzők jelentkeznek...
Ha a kiválasztást végzők vagy Petra olyan üzenettel jelentkezik nálad, hogy egy próbafeladat elvégzésére kér, akkor 'Gratulálunk!' hiszen túljutottál az első körön. A próbafeladat általában nettó 0,5-1,5 órát vesz el tőled, de nekünk rengeteget segít abban, hogy a gondolkozásod és munkastílusod fel tudjuk mérni!7-10 munkanapon belülPróbafeladat elbírálása
Ha a megadott határidőre sikeresen megcsináltad és visszaküldted nekünk a próbafeladatot, akkor pár nap alatt elbíráljuk. Ha pozitív a tapasztalatunk, akkor egy személyes találkozó időpontjával keresünk. Ha sajnos nem, akkor egy kedves levelet kapsz válaszul!10-14 munkanapon belülSzemélyes találkozó
Egy 0,5-1 órás találkozó keretében beszélget veled Petra és a kiválasztást végzők. Ha valamiért még sem rád esik a választás, akkor egy kedves levél keretében értesítünk pár nappal később. Ha viszont ezen a körön is átjutottál, akkor következik az...14-20 munkanapon belülAjánlatadás
Te lettél erre a pozícióra kiválasztva! Gratulálunk neked! Egy hívás keretében értesítünk, elmondjuk hogy milyen pénzügyi ajánlatunk van számodra, hogy együtt dolgozzunk! Ha számodra is megfelelő, akkor előre megkapod a munkaszerződésed és a többi aláírásra kerülő papírt! Majd az első munkanapodtól kezdve a HD csapat tagja vagy és megindul az onboarding folyamatod! A többi már történelem...