Marketing Highlights rovatunkban minden hónapban elhozzuk a legfrissebb online marketing trendeket. Cikkünkből megtudhatod, hogy a hónapban milyen újdonságok jelentek meg PPC, social media és keresőoptimalizálás fronton. Kattints összefoglalóinkra és lapozd végig híreinket!
PPC hírek
Színre lépett a Google Analytics 4 Key Events mutatója, a Looker Studio riportban pedig most már lehet konerziónként szegmentálni az adatokat. Hamarosan energetikai tanúsítvánnyal láthatjuk el a hirdetéseinket, és a Consent Mode is feltűni a képen: adatok modellezése a GA4-ben!
Social media újdonságok
Tavasszal tovább bővül az Instagram, még személyesebb újításokkal lepik meg a felhasználókat. Míg minden platform a TikTokra akar hasonlítani, addig a TikTok pedig elkezdett a képek irányába mozdulni. Facebookon tovább bővült az Advantage+ kampányok kínálata, felfrissültek a hirdetési lehetőségek. Lelkes olvasóinknak pedig egy izgalmas meglepetést tartogatunk Social híreink végén!
SEO trendek
A márciusi core update még a cikk megjelenésének pillanatában is fut, ilyen sokáig még egy algoritmus frissítés sem futott. Organikus forgalom ingadozások így még mindig előfordulhatnak. A Google külön videókban számol be a feltérképezés és indexelés folyamatáról számos érdekes infót adva ezáltal. A hónapban befutott egy érdekes SGE tanulmány is aminek a konklúziója, hogy az AI alapú keresőhőz (ami talán fizetős lesz!) való alkalmazkodás a SEO stratégiák megváltozását teheti szükségessé. Végül hoztunk egy érdekes fejleményt a Google hazai piaci részesedéséről.
Email marketinges újítások
Mailerlite tovább bővítette fontos integrációnak számát, valamint sokat fejlesztette a felületen belüli popup-ok létreházását, mellyel egyéb költségeket csökkenthetünk. Továbbá hoztunk pár hatékonyságnövelő tippet a hírlevél szekciótól.