Konverzió optimalizálás szolgáltatásaink
Az online marketing és a webes értékesítés egy folyamatosan változó világ. Új technológiák és marketing megoldások jelennek meg, a felhasználói szokásos változnak, nem is beszélve olyan külső tényezőkről, mint a pandémia vagy gazdasági visszaesés. A folyamatok optimalizálása viszont háttérbe szokott szorulni, vagy mert "most jól fut a szekér", vagy mert a nehezebb üzleti időszakokban nincsen meg a házon belüli tudás, hogy a marketing költségek visszafogásán túl mivel lehetne hatékonyabbá tenni a weboldalunk üzleti teljesítményét.
A konverzió optimalizálás szolgáltatásaink ebben nyújtanak segítséget!
Legyen szó a honlapod általános javításáról, a látogatókat hozó marketing források optimalizálásáról vagy hogy hogyan lehetne elérni, hogy a kosarat elérők nagyobb arányban vásároljanak; ezekre mind vannak már több tucat más webáruháznál kipróbált tanácsaink.
Konverzió optimalizálás Audit
Ez a szolgáltatásunk egy aktuális - honlapon belüli - helyzetet tár fel és javaslatokat ad a helyzet javítására!
A kiindulási állapot felmérése során megnézzük:
- a honlap általános konverziós mutatóit, majd lebontjuk ezt az egyes honlap szintekre. Például hogy aki egy termék vagy kategória oldalra érkezett meg, azok mennyire máshogy konvertáltak, mint aki mondjuk a főoldalra érkezett.
- kiemelten vizsgáljuk a vásárlási folyamatot vagy a regisztráció/jelentkezés/ajánlatkérés előtti tevékenységeket. Ezek azok a pontok, amik a legnagyobb üzleti hatást tudják hozni.
- megvizsgáljuk a legtöbb látogatót fogadó 'landoló' oldalakat, elérik-e a kívánt hatást, hogy az üzleti cselekvések felé tereljék a felhasználókat.
- megnézzük, hogy az olyan mikrokonverziók, mint egy termékvideó megtekintése vagy kategória szűrő használata, milyen viselkedési mintákat mutat, amit fel lehet használni az optimalizálásra.
- végezetül kiszűrjök az olyan 'gyöngyszemeket', amiket felhasználva a marketingben vagy kicsit módosítva, több konverzió születhet. Például egy népszerű cikk, amire kellene termékajánlót tenni; vagy hogy Facebook hirdetés landolóként ne ezt, hanem azt a termékkategóriát használjuk inkább.
Az audit folyamat végeredménye egy prezentáció lesz, ami tartalmazza a jelenlegi helyzetet és javaslatokat a helyzet javítására!
De a módosítások kivitelezését már nem!

Marketing Audit
A honlap lehetőségeinek felmérése mellett - ha nem mi működtetjük a marketing megoldásaidat - tanácsoljuk, hogy a legtöbb költést felhasználó illetve az üzletileg a legtöbb eredményt hozó marketing csatornákat vizsgáltasd felül. Ilyenkor nálunk az adott területen profi tanácsadóink nézik meg a futó kampányokat valamint a marketing folyamatokat.
Általában 3 féle marketing eszközt vizsgálunk meg, amik a Google illetve a Facebook/Instagram hirdetések, illetve vagy a hírlevelezés vagy az árösszehasonlító oldalak teljesítménye szokott lenni. Ha ennél több marketing forrást szeretnél megvizsgáltatni, kérjük jelezd a szolgáltatás egyeztetésének kezdeti szakaszában.
A marketing audit eredményéül egy prenzentációt kapsz, amiben részletesen megmutatjuk a vizsgált marketing eszközökben tapasztaltakat, mivel lehetne ezeket javítani és milyen dolgokat lehetne még kipróbálni/tesztelni.
A marketing eszközökben a módosítások kivitelezését már nem tartalmazza ez a szolgáltatásunk!

Időszakos CRO támogatás, kivitelezés
Sok tippet kaptál tőlünk a honlapodra vagy a marketing tevékenységed javítására vonatkozóan? De nincsen házon belül szakértelem vagy idő a javaslatok gyakorlati megvalósítására? Ebben is tudunk segíteni!
Vagy úgy látod, hogy az elemzéseket jó lenne tesztelésekkel kiegészíteni és időszakosan megismételni? Profi csapatunk a segítségedre lesz ebben is!
Szeretnéd mélyebben megismerni a honlapod látogatóinak viselkedését? Látnád, hogy hol-miért akadnak el a cselekvésben? Ebben is tudunk segíteni kattintás- és egérmozgás elemzésekkel, viselkedés videós elemzéssel.
Ez már olyan szolgáltatásunk, amit teljesen a te és a honlapod igényeire szabunk, hogy folyamatos javítva az oldalt még jobb eredményeket tudjunk kihozni belőle!
