Konverzió optimalizálás (CRO)

Egy honlap üzleti teljesítményét a marketing csatornák optimalizálásán túl az oldal felépítésének, kialakításának, szövegezésének és képeinek alakításával is javítani tudjuk. Kezdve a vásárlás/ajánlatkérés/regisztrálás előtti pár lépéstől, a termék- illetve szolgáltatás oldalak optimalizálásán át a landoló vagy főoldal javításáig.

Ezen területeken végzett kisebb, de jól sikerült javítás is látványos eredményeket hozhat a weboldal üzleti teljesítményében!

Konverzió optimalizálás szolgáltatásaink

Az online marketing és a webes értékesítés egy folyamatosan változó világ. Új technológiák és marketing megoldások jelennek meg, a felhasználói szokásos változnak, nem is beszélve olyan külső tényezőkről, mint a pandémia vagy gazdasági visszaesés. A folyamatok optimalizálása viszont háttérbe szokott  szorulni, vagy mert "most jól fut a szekér", vagy mert a nehezebb üzleti időszakokban nincsen meg a házon belüli tudás, hogy a marketing költségek visszafogásán túl mivel lehetne hatékonyabbá tenni a weboldalunk üzleti teljesítményét. 

A konverzió optimalizálás szolgáltatásaink ebben nyújtanak segítséget! 

Legyen szó a honlapod általános javításáról, a látogatókat hozó marketing források optimalizálásáról vagy hogy hogyan lehetne elérni, hogy a kosarat elérők nagyobb arányban vásároljanak; ezekre mind vannak már több tucat más webáruháznál kipróbált tanácsaink.

Konverzió optimalizálás Audit

Ez a szolgáltatásunk egy aktuális - honlapon belüli - helyzetet tár fel és javaslatokat ad a helyzet javítására!

A kiindulási állapot felmérése során megnézzük:

  •  a honlap általános konverziós mutatóit, majd lebontjuk ezt az egyes honlap szintekre. Például hogy aki egy termék vagy kategória oldalra érkezett meg, azok mennyire máshogy konvertáltak, mint aki mondjuk a főoldalra érkezett.
  • kiemelten vizsgáljuk a vásárlási folyamatot vagy a regisztráció/jelentkezés/ajánlatkérés előtti tevékenységeket. Ezek azok a pontok, amik a legnagyobb üzleti hatást tudják hozni. 
  • megvizsgáljuk a legtöbb látogatót fogadó 'landoló' oldalakat, elérik-e a kívánt hatást, hogy az üzleti cselekvések felé tereljék a felhasználókat.
  • megnézzük, hogy az olyan mikrokonverziók, mint egy termékvideó megtekintése vagy kategória szűrő használata, milyen viselkedési mintákat mutat, amit fel lehet használni az optimalizálásra.
  • végezetül kiszűrjök az olyan 'gyöngyszemeket', amiket felhasználva a marketingben vagy kicsit módosítva, több konverzió születhet. Például egy népszerű cikk, amire kellene termékajánlót tenni; vagy hogy Facebook hirdetés landolóként ne ezt, hanem azt a termékkategóriát használjuk inkább.

Az audit folyamat végeredménye egy prezentáció lesz, ami tartalmazza a jelenlegi helyzetet és javaslatokat a helyzet javítására!

De a módosítások kivitelezését már nem!

Marketing Audit

A honlap lehetőségeinek felmérése mellett - ha nem mi működtetjük a marketing megoldásaidat - tanácsoljuk, hogy a legtöbb költést felhasználó illetve az üzletileg a legtöbb eredményt hozó marketing csatornákat vizsgáltasd felül. Ilyenkor nálunk az adott területen profi tanácsadóink nézik meg a futó kampányokat valamint a marketing folyamatokat. 

Általában 3 féle marketing eszközt vizsgálunk meg, amik a Google illetve a Facebook/Instagram hirdetések, illetve vagy a hírlevelezés vagy az árösszehasonlító oldalak teljesítménye szokott lenni. Ha ennél több marketing forrást szeretnél megvizsgáltatni, kérjük jelezd a szolgáltatás egyeztetésének kezdeti szakaszában.

A marketing audit eredményéül egy prenzentációt kapsz, amiben részletesen megmutatjuk a vizsgált marketing eszközökben tapasztaltakat, mivel lehetne ezeket javítani és milyen dolgokat lehetne még kipróbálni/tesztelni.

A marketing eszközökben a módosítások kivitelezését már nem tartalmazza ez a szolgáltatásunk!

 

Időszakos CRO támogatás, kivitelezés

Sok tippet kaptál tőlünk a honlapodra vagy a marketing tevékenységed javítására vonatkozóan? De nincsen házon belül szakértelem vagy idő a javaslatok gyakorlati megvalósítására? Ebben is tudunk segíteni!

Vagy úgy látod, hogy az elemzéseket jó lenne tesztelésekkel kiegészíteni és időszakosan megismételni? Profi csapatunk a segítségedre lesz ebben is!

Szeretnéd mélyebben megismerni a honlapod látogatóinak viselkedését? Látnád, hogy hol-miért akadnak el a cselekvésben? Ebben is tudunk segíteni kattintás- és egérmozgás elemzésekkel, viselkedés videós elemzéssel. 

Ez már olyan szolgáltatásunk, amit teljesen a te és a honlapod igényeire szabunk, hogy folyamatos javítva az oldalt még jobb eredményeket tudjunk kihozni belőle!

Kapcsolatfelvétel


CRO és Webanalitika cikkeink:

2023.11.06.
Cookie Policy ami megöli a hirdetéseidet
A PPC hirdetések sikeres futtatásához rengeteg adatra van szükség, ami viszont nagyon kihívásos, ha az oldalon szigorúan akar megfelelni a Cookie szabályozásnak, mivel egy a felhasználók hozzájárulásán műlik a hirdetéseink eredményessége.
2023.11.02.
Webáruház hatékonyság növelés AI segítségével
Az AI megoldások már nagyot tudnak dobni egy webáruház hatékonyságán is. Balázs a prezentációjában egy ilyen esettanulmányunkat mutatja be!
2023.10.30.
Hogyan teszteljünk design ötleteket PPC hirdetésekkel?
Egy design-al foglalkozó szakember gondolkozásmódja nagyon távol áll tőlem! Hiszen ő előbb kitalál valamit (igaz, adatok-tapasztalatok alapján), de mégis csak feltételezések mentén "alkot", még a mi munkánk a felhasználók által generált adatokra épít. Hogyan lehet ezt a két területet összehozni?
2023.03.03.
Landing oldal készítés útmutató – tippek és a legjobb alkalmazások!
Ebben a cikkben összegyűjtöttük számodra, mit érdemes tudni a valóban jól konvertáló landing page-ekről. Ismerd meg a felépítéssel kapcsolatos trükköket, illetve a legnépszerűbb szoftvereket, melyeknél nem csupán a funkciókat soroljuk fel, hanem feltüntetjük az árazásukat is!