Konverzió optimalizálás (CRO)

Egy honlap üzleti teljesítményét a marketing csatornák optimalizálásán túl az oldal felépítésének, kialakításának, szövegezésének és képeinek alakításával is javítani tudjuk. Kezdve a vásárlás/ajánlatkérés/regisztrálás előtti pár lépéstől, a termék- illetve szolgáltatás oldalak optimalizálásán át a landoló vagy főoldal javításáig.

Ezen területeken végzett kisebb, de jól sikerült javítás is látványos eredményeket hozhat a weboldal üzleti teljesítményében!

Konverzió optimalizálás szolgáltatásaink

Az online marketing és a webes értékesítés egy folyamatosan változó világ. Új technológiák és marketing megoldások jelennek meg, a felhasználói szokásos változnak, nem is beszélve olyan külső tényezőkről, mint a pandémia vagy gazdasági visszaesés. A folyamatok optimalizálása viszont háttérbe szokott  szorulni, vagy mert "most jól fut a szekér", vagy mert a nehezebb üzleti időszakokban nincsen meg a házon belüli tudás, hogy a marketing költségek visszafogásán túl mivel lehetne hatékonyabbá tenni a weboldalunk üzleti teljesítményét. 

A konverzió optimalizálás szolgáltatásaink ebben nyújtanak segítséget! 

Legyen szó a honlapod általános javításáról, a látogatókat hozó marketing források optimalizálásáról vagy hogy hogyan lehetne elérni, hogy a kosarat elérők nagyobb arányban vásároljanak; ezekre mind vannak már több tucat más webáruháznál kipróbált tanácsaink.

Konverzió optimalizálás Audit

Ez a szolgáltatásunk egy aktuális - honlapon belüli - helyzetet tár fel és javaslatokat ad a helyzet javítására!

A kiindulási állapot felmérése során megnézzük:

  •  a honlap általános konverziós mutatóit, majd lebontjuk ezt az egyes honlap szintekre. Például hogy aki egy termék vagy kategória oldalra érkezett meg, azok mennyire máshogy konvertáltak, mint aki mondjuk a főoldalra érkezett.
  • kiemelten vizsgáljuk a vásárlási folyamatot vagy a regisztráció/jelentkezés/ajánlatkérés előtti tevékenységeket. Ezek azok a pontok, amik a legnagyobb üzleti hatást tudják hozni. 
  • megvizsgáljuk a legtöbb látogatót fogadó 'landoló' oldalakat, elérik-e a kívánt hatást, hogy az üzleti cselekvések felé tereljék a felhasználókat.
  • megnézzük, hogy az olyan mikrokonverziók, mint egy termékvideó megtekintése vagy kategória szűrő használata, milyen viselkedési mintákat mutat, amit fel lehet használni az optimalizálásra.
  • végezetül kiszűrjök az olyan 'gyöngyszemeket', amiket felhasználva a marketingben vagy kicsit módosítva, több konverzió születhet. Például egy népszerű cikk, amire kellene termékajánlót tenni; vagy hogy Facebook hirdetés landolóként ne ezt, hanem azt a termékkategóriát használjuk inkább.

Az audit folyamat végeredménye egy prezentáció lesz, ami tartalmazza a jelenlegi helyzetet és javaslatokat a helyzet javítására!

De a módosítások kivitelezését már nem!

Marketing Audit

A honlap lehetőségeinek felmérése mellett - ha nem mi működtetjük a marketing megoldásaidat - tanácsoljuk, hogy a legtöbb költést felhasználó illetve az üzletileg a legtöbb eredményt hozó marketing csatornákat vizsgáltasd felül. Ilyenkor nálunk az adott területen profi tanácsadóink nézik meg a futó kampányokat valamint a marketing folyamatokat. 

Általában 3 féle marketing eszközt vizsgálunk meg, amik a Google illetve a Facebook/Instagram hirdetések, illetve vagy a hírlevelezés vagy az árösszehasonlító oldalak teljesítménye szokott lenni. Ha ennél több marketing forrást szeretnél megvizsgáltatni, kérjük jelezd a szolgáltatás egyeztetésének kezdeti szakaszában.

A marketing audit eredményéül egy prenzentációt kapsz, amiben részletesen megmutatjuk a vizsgált marketing eszközökben tapasztaltakat, mivel lehetne ezeket javítani és milyen dolgokat lehetne még kipróbálni/tesztelni.

A marketing eszközökben a módosítások kivitelezését már nem tartalmazza ez a szolgáltatásunk!

 

Időszakos CRO támogatás, kivitelezés

Sok tippet kaptál tőlünk a honlapodra vagy a marketing tevékenységed javítására vonatkozóan? De nincsen házon belül szakértelem vagy idő a javaslatok gyakorlati megvalósítására? Ebben is tudunk segíteni!

Vagy úgy látod, hogy az elemzéseket jó lenne tesztelésekkel kiegészíteni és időszakosan megismételni? Profi csapatunk a segítségedre lesz ebben is!

Szeretnéd mélyebben megismerni a honlapod látogatóinak viselkedését? Látnád, hogy hol-miért akadnak el a cselekvésben? Ebben is tudunk segíteni kattintás- és egérmozgás elemzésekkel, viselkedés videós elemzéssel. 

Ez már olyan szolgáltatásunk, amit teljesen a te és a honlapod igényeire szabunk, hogy folyamatos javítva az oldalt még jobb eredményeket tudjunk kihozni belőle!

Kapcsolatfelvétel


CRO és Webanalitika cikkeink:

2022.09.05.

Lead generálási tippek – B2B

Amennyiben cégeknek nyújtunk szolgáltatást vagy termékeket, abban az esetben is kiemelt szerepe van a minőségi lead-ek gyűjtésének. Cikkünkből kiderül, hogy mire érdemes figyelni, ha üzletileg valóban értékes érdeklődőkre tennénk szert!
2022.08.15.

Nem a marketinggel, a lead kezeléssel van gond!

A leadgenerálás nehéz kenyér, főleg ha szabotáljuk a marketinges munkáját! Pár tipikus problémát gyűjtöttünk össze, ami meggátolja hogy a behozott minőségi lead-ekből végül új ügyfeleink lehessenek!
2022.05.16.

Ideje váltani – avagy álljunk át a Google Analytics v4-re

Már 3 éve elérhető az Analytics 4-es verziója, ami sokáig kevesebb lehetőséget nyújtott, mint (a leginkább használt) az Universal verzió. Ezen hátrányokat ledolgozta, jövő nyártól pedig már csak ez a mérési verzió használható. Az erre való átállásról szól cikkünk!
2020.02.21.

Ismét Galyatetőn az adatelemzők nagyágyúi – Ilyen volt a Superweek 2020

2020-ban sem maradhattunk le egyik kedvenc konferenciánkról, ahol a legnagyobb profikkal együtt, közösen gondolkodva vizionálhattuk a közeljövő digitális világát, annak fejlődését és változásait.