Social PPC kampánymenedzser

Magyarország egyik vezető keresőmarketing és digitális ügynökségeként a következő új csapattagunkat keressük

 

001
Milyen feltételeknek kell megfelelned?

Milyen személyiséget keresünk?

  • Hidd, hogy a legjobb marketing eszközzel dolgozol
  • Amikor az Ads kampányaidat menedzselted, akkor tudtad értéket tudsz teremteni a munkáddal? A sajátodnak érezted a kampányaid sikerét vagy kudarcát? Lehet a korábbi munkádba még nem volt így, de az, hogy imádj a kampányaiddal foglalkozni – mindegy hogy az milyen felületen fut – alapkövetelmény nálunk!

  • Performance szemléleted van
  • Nálunk 100 kampányra jut 1 videós vagy csak brand jellegű kampány! Az ügyfeleinknek jól mérhető céljaik vannak, a mi dolgunk, hogy egyrészt validáljuk ezen célokat, másrészt ha ez megvan, akkor a lehető legtöbb féle módon optimalizáljuk a kampányokat a célok jobb teljesüléséért!

  • Aktívan teszel az ügyfél sikeréért
  • Olyan tanácsadókat keresünk, akik nem csak letudják az optimalizálást és riportolnak erről az ügyfélnek. Hanem, akik proaktívan cikkeket küldenek nekik, mert azzal segíthetik őket vagy kiajánlják nekik a legújabb Google Ads lehetőségeket béta tesztelésre.

Milyen szakmai tapasztalatokat keresünk?

  • Aktív PPC kampánykezelői tapasztalat - legalább 1,5 év
  • Legalább 2 éves ügyféloldalon, vagy legalább 1,5 éves ügynökségnél eltöltött idő, mint dedikált PPC kampánykezelő. Tehát heti 40 órában főleg Google Ads és kisebb részben más kattintás alapú rendszereket optimalizáltál!

  • Minimális rálátás más online területekre
  • Reméljük, hogy PPC tanácsadóként Google Analytics méréseket is beállítottál. Ha mégsem, akkor legalább elemzési oldalról használtad a Google Analytics-et. Vagy éppen belefolytál social kommunikációba vagy hírlevelezésbe? Nálunk ilyet nem kell csinálnod, de így jobb tanácsokat tudsz adni az ügyfeleknek.

  • Technikai irányultság? Ez nagy előny!
  • Nem kell programoznod, de ha hajlandó vagy “bepiszkítani” a kezed Google Tag Manager-rel, vagy kideríteni, hogy a konverzió mérés miért nem jó az ügyfélfiókba vagy egyedül tudsz iránymutatást adni az ügyfélnek, hogy a Facebook feed-ben mit javítson, akkor nagy előnnyel indulsz a pozícióra.

  • Utazás témában gyakorlati tapasztalat nagy előny!
  • Kezeltél már hotel vagy más szállás oldal, utazási iroda vagy akár aggregátor oldal hirdetési kampányait? Szuper, ezt előnyként értékeljük!

    002
    Mit adunk mi?

    Milyen területekkel fogsz foglalkozni nálunk, mint Social PPC kampánymenedzser?

    • Az ügyfeleink jó része magyar és webáruház, de szolgáltató és tartalmi oldalakkal is dolgozunk, ezért elsődleges a performance szemlélet a tanácsadóinknál!
    • Meta Ads hirdetéseket kell leginkább kezelned változatos témákban és havi büdzsével. De kapsz TikTok kampányokat is!
    • Az ügyfelekkel leginkább magyarul kell kommunikálni, te mint tanácsadó, direktben teszed ezt! Megérted, hogy mi a hirdetéssel a célja; felméred a piacát; optimalizálod a hirdetéseit ezek alapján és hónap elején riportolsz az előző hónapról nekik.
    • Segíted őket a mérések-konverziók beállításával, alap szinten tudsz nekik bármilyen online marketing területen iránymutatást adni.

    Mi az, amit cserében tőlünk kapsz?

    • Bejelentett, heti 40 órás alkalmazotti státusz. A kezdő fizetésed megegyezés tárgya lesz, nettó 300.000-350.000 Ft közötti összeg, a tudásod és tapasztalatod alapján. Mi félévente emelünk a fizetéseken, ilyenkor a féléves teljesítményed alapján bónuszt is osztunk!
    • Profi, szakmailag mindenben támogató csapat – bármikor kérdezhetsz bárkitől, legyen szó akár PPC, akár más online marketing területről.
    • Felépített tematika mentén, heti rendszerességgel képzünk téged hogy minél előbb tudd amit elvárunk egy nálunk dolgozó tanácsadótól!
    • Havonta tartunk több órás szakmai fejtágítást, minden tanácsadó legalább évi 3 külsős képzésen/konferencián is részt vesz!
    • Előadási lehetőségeket nagyobb számú közönségnek házon belül és konferenciákon is! Ha szeretsz előadni akkor azért, ha pedig még nem próbáltad, akkor azért 🙂 De ez egy lehetőség, nem kötelező!
    • Nyitottság a csapat részéről az ötleteidre, bárki jobbá teheti a folyamatainkat, a munkánkat, így a szavadra nagyon számítunk!
    • Rugalmasságot a vezetés részéről, hogy ha ügyeket kell intézni, lebetegedtél, otthonról szeretnél dolgozni, akkor erre lehetőséget adnak!
    • Havi szintű kisebb csapatépítők, évente kettő – 2 napos – elvonulós is van! Így új barátokat is találhatsz köztünk 🙂
    • Még mi is keressük a Covid utáni work-life balance kereteit, de ami nagy valószínűséggel várható, hogy heti 3 napot kell az irodába bejárnod, a másik két munkanap helyszínét te döntheted el!

    003
    Hitvallásaink


    Szakmailag a TOP-on akarunk lenni!

    Mindegy hogy PPC-s vagy Közösségi marketinges vagy nálunk, akarnod kell a legjobbnak lenni, képezni magad (ehhez minden segítséget megad a csapat), nyitottnak kell lenned a többi online marketing terület megismerésére is.

    Nem pénzorientáltak vagyunk a partnerekkel.

    Nem a profit hajtja a vezetőséget és a tanácsadókat, így ha egy ügyfél projektjét nem ítéljük életképesnek vagy a közös munka nem fogja megérni neki, akkor őt már a sales szakaszban tájékoztatjuk róla!

    Az ügyfélnek nincs mindig igaza.

    Bár messzemenően tiszteletben tartjuk az ügyfelek kérdéseit, de a mi szakmánkban mi mondjuk ki az utolsó szót, így ha olyan kérnek ami szakmailag nem indokolt, akkor azt mindig jelezzük!

    Együtt sírunk és nevetünk az ügyféllel!

    Minden tanácsadónak azt a mentalitást kell elsajátítani – már gyakornokság alatt is – és alkalmazni nap mint nap, hogy felelősséget vállaljon a kezelt marketing összegekért, hiszen a partnerünk üzleti sikere (így akár több tucat ember megélhetése) tőlünk is függ.

    Így mind az optimalizálásokról, mind a javaslatokkor azt tanácsoljuk ami neki szakmai szempontból a meghatározott üzleti cél eléréséhez a legjobb.

    004
    Milyen környezetbe érkezel hozzánk?

    Ismerj meg minket….


    Sokféle személyiség, sokféle mentalitással találkozhatsz nálunk, nézd meg a Csapat oldalunkat és a Karrier lehetőségek oldalt!


    005
    Hogy történik a kiválasztás?

    • Még ma :) Beküldöd a jelentkezésed!

      Kérjük egy rövid bemutatkozó levelet írj a job(kukac)hdmarketing.hu címünkre, csatolj hozzá magyar nyelvű önéletrajzot! A küldött fájl neve tartalmazza a neved!
    • 2-3 munkanapon belülPetra jelentkezik...

      Petra a HR-esünk, aki előszűri a jelentkezők hadát. Ha megfeleltél a feltételeknek - amiket a kiírás elején részleteztünk -, akkor a kiválasztást végző kollégákhoz kerül az anyagod! Ha ez alapján nem jutottál tovább, akkor kedves levél formájában tájékoztat erről! Ha pedig mégis...
    • 4-7 munkanapon belülA kiválasztást végzők jelentkeznek...

      Ha a kiválasztást végzők vagy Petra olyan üzenettel jelentkezik nálad, hogy egy próbafeladat elvégzésére kér, akkor 'Gratulálunk!' hiszen túljutottál az első körön. A próbafeladat általában nettó 0,5-1,5 órát vesz el tőled, de nekünk rengeteget segít abban, hogy a gondolkozásod és munkastílusod fel tudjuk mérni!
    • 7-10 munkanapon belülPróbafeladat elbírálása

      Ha a megadott határidőre sikeresen megcsináltad és visszaküldted nekünk a próbafeladatot, akkor pár nap alatt elbíráljuk. Ha pozitív a tapasztalatunk, akkor egy személyes találkozó időpontjával keresünk. Ha sajnos nem, akkor egy kedves levelet kapsz válaszul!
    • 10-14 munkanapon belülSzemélyes találkozó

      Egy 0,5-1 órás találkozó keretében beszélget veled Petra és a kiválasztást végzők. Ha valamiért még sem rád esik a választás, akkor egy kedves levél keretében értesítünk pár nappal később. Ha viszont ezen a körön is átjutottál, akkor következik az...
    • 14-20 munkanapon belülAjánlatadás

      Te lettél erre a pozícióra kiválasztva! Gratulálunk neked! Egy hívás keretében értesítünk, elmondjuk hogy milyen pénzügyi ajánlatunk van számodra, hogy együtt dolgozzunk! Ha számodra is megfelelő, akkor előre megkapod a munkaszerződésed és a többi aláírásra kerülő papírt! Majd az első munkanapodtól kezdve a HD csapat tagja vagy és megindul az onboarding folyamatod! A többi már történelem...