Junior PPC menedzser

Magyarország egyik vezető keresőmarketing és digitális ügynökségeként új csapattagunkat keressük!

JELENLEG EZ A POZÍCIÓ NEM NYITOTT, KÉRÜNK NÉZZ VISSZA HOZZÁNK KÉSŐBB!

 

001
Milyen feltételeknek kell megfelelned?

Milyen személyiséget keresünk?

  • Kerültél már kapcsolatba AdWords hirdetésekkel, kommunikáltál már Oldalként a Facebook-on vagy küldtél már hírlevelet? Ha igen, akkor az előnyt jelent, de ha nem, az sem probléma, hiszen megtanítunk mi mindenre amit tudnod kell. De az, hogy imádj a kampányaiddal foglalkozni - mindegy hogy az milyen felületen fut - alapkövetelmény nálunk!
  • Performance szemléleted van
  • Nálunk 100 kampányra jut 1 videós vagy csak brand jellegű kampány! Az ügyfeleinknek jól mérhető céljaik vannak, a mi dolgunk, hogy egyrészt validáljuk ezen célokat, másrészt ha ez megvan, akkor a lehető legtöbb féle módon optimalizáljuk a kampányokat a célok jobb teljesüléséért!

  • Aktívan teszel az ügyfél sikeréért
  • Olyan tanácsadókat keresünk, akik nem csak letudják az optimalizálást és riportolnak erről az ügyfélnek. Hanem, akik proaktívan cikkeket küldenek nekik, mert azzal segíthetik őket vagy kiajánlják nekik a legújabb Google Ads lehetőségeket béta tesztelésre.

Milyen szakmai tapasztalatokat keresünk?

  • Aktív PPC kampánykezelői tapasztalat
  • Legalább 1,5 éves ügyféloldalon, vagy legalább 1 éves ügynökségnél eltöltött idő, mint dedikált PPC kampánykezelő. Tehát heti 40 órában csak Google Ads és más kattintás alapú rendszereket optimalizáltál!

  • Minimális rálátás más online területekre
  • Reméljük, hogy PPC tanácsadóként Google Analytics méréseket is beállítottál. Ha mégsem, akkor legalább elemzési oldalról használtad a Google Analytics-et. Vagy éppen belefolytál social kommunikációba vagy hírlevelezésbe? Nálunk ilyet nem kell csinálnod, de így jobb tanácsokat tudsz adni az ügyfeleknek.

  • Technikai irányultság? Ez nagy előny!
  • Nem kell programoznod, de ha hajlandó vagy "bepiszkítani" a kezed Google Tag Manager-rel, vagy kideríteni, hogy a konverzió mérés miért nem jó az ügyfélfiókba vagy egyedül tudsz iránymutatást adni az ügyfélnek, hogy a Facebook feed-ben mit javítson, akkor nagy előnnyel indulsz a pozícióra.

    002
    Mit adunk mi?

    Milyen területekkel fogsz foglalkozni nálunk, mint PPC kampánymenedzser?

    • Az ügyfeleink jó része magyar és webáruház, de szolgáltató és tartalmi oldalakkal is dolgozunk, ezért elsődleges a performance szemlélet a tanácsadóinknál!
    • Google Ads, Facebook hirdetéseket kell leginkább kezelni, de van Bing-Linkedin-etarget rendszerekben futó kampányunk is!
    • Az ügyfelekkel leginkább magyarul kell kommunikálni, te mint tanácsadó, direktben teszed ezt! Megérted, hogy mi a hirdetéssel a célja; felméred a piacát; optimalizálod a hirdetéseit ezek alapján és hónap elején riportolsz az előző hónapról nekik.
    • Segíted őket a mérések-konverziók beállításával, alap szinten tudsz nekik bármilyen online marketing területen iránymutatást adni.
    • Ha nyitott vagy más online marketing területre, akkor szívesen bevonnak a megfelelő kollégák egy-egy projektbe, hogy jobban megismerd a social, a SEO, a hírlevél-automatizálás és webanalitika területeket.

    Mi az, amit cserében tőlünk kapsz?

    • Teljesen bejelentett, heti 40 órás alkalmazotti státusz. A fizetésed megegyezés tárgya lesz, a tudásod és tapasztalatod alapján. Mi félévente emelünk a fizetéseken, ilyenkor a féléves teljesítményed alapján bónuszt is osztunk!
    • Profi, szakmailag mindenben támogató csapat - bármikor kérdezhetsz bárkitől, legyen szó akár PPC, akár más online marketing területről.
    • Felépített tematika mentén, heti rendszerességgel képzünk téged hogy minél előbb tudd amit elvárunk egy nálunk dolgozó tanácsadótól!
    • Havonta tartunk több órás szakmai fejtágítást, minden tanácsadó legalább évi 3 külsős képzésen/konferencián is részt vesz!
    • Előadási lehetőségeket nagyobb számú közönségnek házon belül és konferenciákon is! Ha szeretsz előadni akkor azért, ha pedig még nem próbáltad, akkor azért 🙂 De ez egy lehetőség, nem kötelező!
    • Nyitottság a csapat részéről az ötleteidre, bárki jobbá teheti a folyamatainkat, a munkánkat, így a szavadra nagyon számítunk!
    • Rugalmasságot a vezetés részéről, hogy ha ügyeket kell intézni, lebetegedtél, otthonról szeretnél dolgozni, akkor erre lehetőséget adnak!
    • Havi szintű kisebb csapatépítők, évente kettő – 2 napos – elvonulós is van! Így új barátokat is találhatsz köztünk 🙂
    • Még mi is keressük a Covid utáni work-life balance kereteit, de ami nagy valószínűséggel várható, hogy heti 3 napot kell az irodába bejárnod, a másik két munkanap helyszínét te döntheted el!

    003
    Hitvallásaink


    Szakmailag a TOP-on akarunk lenni!

    Mindegy hogy PPC-s vagy Közösségi marketinges vagy nálunk, akarnod kell a legjobbnak lenni, képezni magad (ehhez minden segítséget megad a csapat), nyitottnak kell lenned a többi online marketing terület megismerésére is.

    Nem pénzorientáltak vagyunk a partnerekkel.

    Nem a profit hajtja a vezetőséget és a tanácsadókat, így ha egy ügyfél projektjét nem ítéljük életképesnek vagy a közös munka nem fogja megérni neki, akkor őt már a sales szakaszban tájékoztatjuk róla!

    Az ügyfélnek nincs mindig igaza.

    Bár messzemenően tiszteletben tartjuk az ügyfelek kérdéseit, de a mi szakmánkban mi mondjuk ki az utolsó szót, így ha olyan kérnek ami szakmailag nem indokolt, akkor azt mindig jelezzük!

    Együtt sírunk és nevetünk az ügyféllel!

    Minden tanácsadónak azt a mentalitást kell elsajátítani – már gyakornokság alatt is – és alkalmazni nap mint nap, hogy felelősséget vállaljon a kezelt marketing összegekért, hiszen a partnerünk üzleti sikere (így akár több tucat ember megélhetése) tőlünk is függ.

    Így mind az optimalizálásokról, mind a javaslatokkor azt tanácsoljuk ami neki szakmai szempontból a meghatározott üzleti cél eléréséhez a legjobb.

    004
    Milyen környezetbe érkezel hozzánk?

    Ismerj meg minket….


    Sokféle személyiség, sokféle mentalitással találkozhatsz nálunk, nézd meg a Csapat oldalunkat és a Karrier lehetőségek oldalt!


    005
    Hogy történik a kiválasztás?

    • Még ma :) Beküldöd a jelentkezésed!

      Kérjük egy rövid bemutatkozó levelet írj a job(kukac)hdmarketing.hu címünkre, csatolj hozzá magyar nyelvű önéletrajzot! A küldött fájl neve tartalmazza a neved!
    • 2-3 munkanapon belülPetra jelentkezik...

      Petra a HR-esünk, aki előszűri a jelentkezők hadát. Ha megfeleltél a feltételeknek - amiket a kiírás elején részleteztünk -, akkor a kiválasztást végző kollégákhoz kerül az anyagod! Ha ez alapján nem jutottál tovább, akkor kedves levél formájában tájékoztat erről! Ha pedig mégis...
    • 4-7 munkanapon belülA kiválasztást végzők jelentkeznek...

      Ha a kiválasztást végzők vagy Petra olyan üzenettel jelentkezik nálad, hogy egy próbafeladat elvégzésére kér, akkor 'Gratulálunk!' hiszen túljutottál az első körön. A próbafeladat általában nettó 0,5-1,5 órát vesz el tőled, de nekünk rengeteget segít abban, hogy a gondolkozásod és munkastílusod fel tudjuk mérni!
    • 7-10 munkanapon belülPróbafeladat elbírálása

      Ha a megadott határidőre sikeresen megcsináltad és visszaküldted nekünk a próbafeladatot, akkor pár nap alatt elbíráljuk. Ha pozitív a tapasztalatunk, akkor egy személyes találkozó időpontjával keresünk. Ha sajnos nem, akkor egy kedves levelet kapsz válaszul!
    • 10-14 munkanapon belülSzemélyes találkozó

      Egy 0,5-1 órás találkozó keretében beszélget veled Petra és a kiválasztást végzők. Ha valamiért még sem rád esik a választás, akkor egy kedves levél keretében értesítünk pár nappal később. Ha viszont ezen a körön is átjutottál, akkor következik az...
    • 14-20 munkanapon belülAjánlatadás

      Te lettél erre a pozícióra kiválasztva! Gratulálunk neked! Egy hívás keretében értesítünk, elmondjuk hogy milyen pénzügyi ajánlatunk van számodra, hogy együtt dolgozzunk! Ha számodra is megfelelő, akkor előre megkapod a munkaszerződésed és a többi aláírásra kerülő papírt! Majd az első munkanapodtól kezdve a HD csapat tagja vagy és megindul az onboarding folyamatod! A többi már történelem...