Mit értünk e-mail marketing alatt?

A siker kulcsát ma már egyértelműen az online megjelenés jelenti. Ahhoz pedig, hogy egy vállalkozás erőfeszítései eredményt hozzanak, értékes konverziókhoz kell jutni. Az e-mail marketing éppen azon eszközök egyike, melynek segítségével növelhetők a konverziós arányok. De mit is jelent mindez? Az e-mail marketing által az ügyfelek elektronikus leveleken keresztül érhetőek el, ami lehetővé teszi a weboldalra látogatók megtartását, növelve az ismétlődő vásárlások esélyeit. Ha például egy jól megfogalmazott, releváns információt (Pl.: az aktuális kedvezményeket) tartalmazó hírlevéllel sikerül elérni azt, hogy az oldalra látogató ismét felkeresse weboldalunkat-az már fél siker. Azonban az e-mail marketing alatt nem csupán a hírlevelek küldését értjük, hanem az automatikus üzenetekkel, eseti e-mailekkel, listakezeléssel vagy hírleveles adatbázis karbantartásával kapcsolatos tevékenységeket is. Fontos, hogy kizárólag hozzáértő, több éves tapasztalattal rendelkező szakemberek végezzék a fent említett tevékenységeket, ellenkező esetben a rosszul megfogalmazott e-mailek ellentétes reakciót válthatnak ki. (Pl.: az ügyfelek azonnal törlik az e-maileket, el sem olvassák őket.)

Fully Responsive

Avada's responsive framework ensures your content looks great on all screen sizes.

Perfect For All Screen Sizes

No matter the size of your screen or device, your site will look fantastic.

Premium Sliders

Avada includes four premium sliders that help your content stand out to your viewers!

Make Your Content Stand Out

We include the Layer Slider, Revolution Slider, Fusion Slider and Elastic Slider.

Amazing Elements

Avada offers incredible elements that allow you to create a beautiful site for your online presence.

Build Something Beautiful

Dozens of well designed shortcodes loaded with options gives you freedom.

Unlimited Colors

Avada offers color options for every element you see, take control of your colors.

Change Any Element

We included a backend color picker for unlimited color options. Anything can be changed, including gradients!

Az alábbi szolgáltatásainkat ajánljuk a sikeres e-mail marketing kiépítéshez:

Egyszeri:

  • Stratégiai tanácsadás: Elsődleges feladatunk, hogy megismerjük ügyfeleink céljait és a céloknak megfelelően dolgozzunk ki egy olyan stratégiát, amely eredményes működéshez vezethet. Ennek elősegítése céljából egy checklistet is készítünk, melyben könnyen értelmezhető feladatlistát adunk át, melynek megvalósításával tovább javítható az email marketing hatékonysága.
  • E-mail marketing tanulmány – az aktuális jogszabályokkal: több éves tapasztalatunknak köszönhetően tisztában vagyunk azokkal a tudnivalókkal, melyeket a reklámtörvénnyel kapcsolatban érdemes betartani. A tanulmány részletes segítséget nyújt azoknak, akik csak most szeretnék elkezdeni a hírlevelezéssel kapcsolatos tevékenységet és azoknak is, akik már rendszeresen alkalmazzák ezt a marketing eszközt.

Folyamatos:

  • Hosszabb távú kampányfelügyelet: folyamatosan ellenőrizzük az email marketing kampányok hatékonyságát. Valamint javaslatokat teszünk az eredményesség növelése érdekében.
  • Menedzselés: egyeztetett akciók alapján rendszeres időközönként elkészítjük a hírlevelet az aktuális ajánlatokkal, valamint karban tartjuk az adatbázist és javaslatokat teszünk a szegmentációs lehetőségekre. (Amennyiben igény van rá, úgy a kreatívok gyártásában is tudunk segíteni)
    Extra szolgáltatásaink: adatbázis bővítése, adatbázis tisztítása

Szerződéses elvégzendő teendők

1. Hírlevél menedzselés:

  • Stratégia kidolgozása (ajánlatok, termékek, tartalom meghatározása, küldési gyakoriság)
  • Hírlevél küldő rendszer meghatározása, template készítése, beállítások, mérhetőség feltételeinek elvégzése (Pl.: analitikai rendszerrel való integrálás)
  • Hírlevél feliratkozói listák generálása
  • Szegmensek kialakítása
  • Hírlevél üzenetek megfogalmazása a választott szegmenseknek megfelelően
  • Havi 2-4 hírlevél készítése az egyeztetett stratégia alapján
  • Autoresponder levelek készítése, ütemezése a választott rendszer lehetőségeinek függvényében
  • Tesztelésre alkalmas listaméret esetében A/B tesztek végzése (tárgy, elrendezés, dizájn, szövegezés)
  • Havi rendszerességű riport, melyben a főbb mutatók és az elért eredmények, módosítási javaslatok szerepelnek.

Extra

Személyre szabott hírlevelek készítése ajánló rendszer segítségével (Pl: scarab). Az ajánló rendszer integrálásával kapcsolatos egyeztetésben segítséget nyújtunk, de a konkrét feladat elvégzését a fejlesztőknek kell megoldania.
Adatbázis bővítése nyereményjátékkal, kvízzel, valamint a célcsoportnak megfelelő partnerekkel közös játékkal
Adatbázis tisztítás:

  • Nemek meghatározása (ffi, nő)
  • Helyesírás (ékezet nélküli nevek, csupa kisbetű, csupa nagybetű)
  • Email címből kiszedi a neveket
  • Vezetéknév – Keresztnév felcserélés
  • Email címek valódiságának ellenőrzése
  • Hírlevélküldő rendszer előre megadott listájába való feltöltés

Hírlevél audit

1. Hírlevél menedzselés:

  • Feliratkoztatás / Leiratkoztatás ellenőrzése
  • Szegmentálás gyakorlati megvalósítása
  • Autoresponderek / Köszönő levelek
  • Tartalmi elemek vizsgálata
  • Mérések használata
  • Jogszabályok betartásának ellenőrzése

Hírlevél tanulmány

1. Hírlevél menedzselés:

  • Az email marketing jelentősége, marketing trendek
  • Jogszabályi háttér
  • Email marketing szoftver választásának mérlegelése
  • Eredményes hírlevelezés alapjai
  • Adatbázis építés lehetséges módjai
  • Email marketing gyakorlati megvalósítások
  • Konkrét email marketing tevékenység elemzése és módosítási javaslatok
  • Tesztelés és kampányok utókövetése
  • Extra tippek
  • Email marketing checklist
  • Javasolt teendők fontossági sorrendben