A majd minden honlap tulajdonos által használt Google Analytics webanalitikai eszköz jelentős változásokon esett át a 4-es verzióval!

A mérési mód, a mutatók és a mérési lehetőségek mellett a legtöbb felhasználót érintő változás, hogy a riportolási felület teljesen átalakult.

Jóval kevesebb "alapértelmezett" riport, azok is teljesen máshogy csoportosítva, így a jóval több lehetőséget nyújtó egyéni riportokkal kell sok döntéstámogató adatvizualizálást megvalósítani!

Ezek olyan jelentős eltérések, hogy minden felhasználónak "újra meg kell tanulnia az Analikát"!

Éppen ezért hoztuk létre Analytics 4 workshopjainkat!

Workshop típusok

5-20 fős workshop elméleti és gyakorlati tudással. Azon kisebb, közepes site-ok, webáruházak vezetőinek és marketingeseinek szánjuk, akik az analitikai felületet használják döntéstámogatásra.

Jelentkezni a workshopra a lenti űrlap kitöltésével tudsz!

Kérjük töltsd ki a lenti űrlapot!

Kollégánk 1 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot, hogy egyeztetni tudjátok a részleteket!

A csoportos workshopoknál a helyszín és időpont változás jogát fenntartjuk! 

    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Weboldal címe (kötelező)

    Melyik képzés érdekel? (kötelező)

    Csoportos Analytics 4Céges egyéni Analytics 4Csoportos szerver oldali

    2 különböző workshopra jelentkezés esetén 10%, 3-ra való jelentkezésnél 20% kedvezményt adunk! A kedvezmények nem összevonhatóak, a maximális kedvezmény 20%!

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag?


    Tematika

    Csoportos Analytics 4 workshop tematikája

    Alapok

    • Mire is való a Google Analytics?
    • Mire használjuk?
    • Hogyan mérjünk Analytics-szel egy weboldalt?
    • Fiókstruktúra, alapbeállítások, felhasználó kezelés
    • Hogyan működik az új adatgyűjtés GA4-ben
    • Google Signals
    • UA vs GA4 különbségek. Milyen funkciók távoztak és jöttek.
    • Atrribúcióról bővebben
    • Néhány analitikai mutató bemutatása, dimenziók és mutatók
    • Kódelhelyezés. Működés ellenőrzése.
    • GA4 tulajdon létrehozása lépésről-lépésre
    • Mérési terv felállítása
    • Mérföldkövek, kontroll pontok

    Haladó alapok

    • Biztonság kezelése
    • Lifetime value számítása és lehetőségek
    • Egyedi dimenziók és metrikák
    • Prediktív közönségek használata
    • Tesztelés, debug-olás (Google Tag Assistant, Adserve - dataLayer Inspector, Data Layer Deep Dive, GA4)
    • Fejlesztői brief összeállítása egy új oldal indítása esetében

    Felület és elemzések - gyakorlat

    • Analytics 4 felület bemutatása
    • Enhanced measurement bemutatása
    • Forgalmi csatornák elemzése
    • Belső kereső elemzése
    • E-kereskedelmi riportok bemutatása
    • Napi munka támogatása egyedi jelentésekkel

    Haladó - gyakorlat

    • UTM címkézés lépésről lépésre
    • Looker Studio támogatás
    • Content Grouping tippek
    • Meglévő események módosítása
    • Regex gyorstalpaló
    • Cross domain mérés és egyedi esetek
    • Exploration jelentések