A majd minden honlap tulajdonos által használt Google Analytics webanalitikai eszköz jelentős változásokon esett át a 4-es verzióval!
A mérési mód, a mutatók és a mérési lehetőségek mellett a legtöbb felhasználót érintő változás, hogy a riportolási felület teljesen átalakult.
Jóval kevesebb "alapértelmezett" riport, azok is teljesen máshogy csoportosítva, így a jóval több lehetőséget nyújtó egyéni riportokkal kell sok döntéstámogató adatvizualizálást megvalósítani!
Ezek olyan jelentős eltérések, hogy minden "felhasználónak újra meg kell tanulnia az Analikát"!
Éppen ezért hoztuk létre Analytics 4 képzéseinket!

nap
Már csak ennyi napod van addig, amikortól már csak az Analytics 4-es verzióban érkeznek be új mérések! Vagyis eddig kell elkezdened tanulni az új felület használatát!
Miért is olyan nagy dolog? Miért kell minél előbb foglalkoznod ezzel?
Ebben a 3 perces videóban összefoglaltuk neked a legfontosabb tudnivalókat: milyen dátumokra kell figyelned és hogy mi hogyan tudunk téged segíteni az adataid gyűjtésének megkezdésében.
Ha van még további 8 perced, akkor nézd meg hosszabb videónkat is, ahol a szakmai kihívásokról; hogy miben tér el a 4-es verzió az eddig használt Universal-hoz képest, milyen új dolgokat kell megtanulnod és mennyire más szemlélettel kell hozzáállnod az új rendszerben látott adatokhoz.
Google Analytics 4 képzéseink
Alap oktatás (marketingeseknek)
A 2 órás (online/offline) oktatás keretében megismerheted az Analytics 4 egyediségeit, milyen mérési lehetőségeket nyújt neked. Végigvesszük közösen a riportolási felületét.
Valamint kapsz 5-10 db általánosan használható egyedi riportot, megmutatjuk hogyan tudod még jobban testre szabni őket!
Technikai GA4 oktatás (fejlesztőknek)
Ha fejlesztő vagy, akkor hasznos megismerned egy 2 órás (online/offline) képzés keretében a mérési lehetőségeit a 4-es verziónak!
Miket és hogyan érdemes mérni egy webáruház vagy szolgáltató weboldal esetén. De azt is megtanulod, hogy hogyan lehet Big Query vagy más haladó technikai megoldással összekötni az Analytics-et!
Szerveroldali mérések Workshop (fejlesztőknek)
Ahogy eddig is, a Google Analytics 4-es mellett is van sok marketing megoldás, ami más mérést igényel. A 3rd party cookie-k kiszorulásával az adatveszteség visszaállításának legjobb módja, ha a méréseket átköltözteted szerver oldalra.
Ebben nyújt sok tudást workshop jellegű oktatásunk, amikor a Google Tag Manager és a Google Cloud+Amazon Web Services tárhelyeinek segítségével vezetünk be a szerver oldali mérések világába!