
MOL GAMER MAGYAR KUPA
Online regisztrációk számának növelése, valamint alacsony költségen a forgalom növelése az online közvetítések nézettségének fokozása érdekében.
Kampány időszaka: 2020. október-december
Esettanulmány elkészülte: 2020.12.22
A márka története
Az Esport1 Mol Gamer Magyar Kupája szeptember végén rajtolt el hazai hírességek közreműködésével. A FIFA mérközéseket és a promóciós célú videókat a már jól ismert Gundel Takács Gábor kommentálta. A sztárjátékosok mellé bárki jelentkezhetett, hogy ezt követően a győztes páros megnyerje Magyarország egyik legelső Xbox Series X konzolját, valamint a 7 hónapos Xbox Game Pass Ultimate előfizetést. A kupára való jelentkezés októberben indult és már a selejtezők ideje alatt számos nyereményjáték került kisorsolásra. Az elődöntők és a végjáték már stúdióban zajlott. A HD Marketing október elejétől, a jelentkezési időszak kezdetétől vett részt a fizetett Facebook hirdetések kezelésében.
A márka céljai
-
Online jelentkezések számának növelése
-
Forgalom terelése a weboldalra és a Youtube csatornára alacsony költségen
-
Online közvetítések nézettségének fokozása
Sikertörténet
Az Esport1 szervezésében induló MOL Magyar Gamer Kupa MOL Gamer Magyar Kupa kampánysorozata során növeltük az online kupára való jelentékezések számát regisztrációs célú hirdetésekkel, majd a mérkőzések kezdetét követően alacsony költségen a weboldalra és a Youtube csatornára tereltük a felhasználókat, valamint növeltük a közvetítések nézettségét.
Befejezett regisztrációnkénti ár
átkattintási ár
átkattintási arány
2020. októbertől decemberig tartó kampányidőszakban vizsgált adatok alapján.

A HD marketing megoldásai
2 fő fázisból álló kampánysorozat során először érdeklődés alapú célközönség számára létrehozott konverziós célú, dinamikus hirdetésekkel növeltük az online kupára való jelentékezések számát. Ezt követően forgalom célú, videós és statikus hirdetésekkel a weboldalra és a Youtube csatornára tereltük a felhasználókat és növeltük a közvetítések nézettségét alacsony eredményenkénti költés mellett. A hirdetések kreatívjai, valamint szövegezése is figyelemfelkeltő, érdeklődést kiváltó volt a sikeresebb eredmények elérése érdekében.
Eredmények
2020. októbertől decemberig tartó kampányidőszakban a Facebook és Instagram felületeken megjelenő fizetett hirdetésekkel közel 1 millió felhasználót értünk el. Az érdeklődés alapú, konverziós célú dinamikus hirdetésekkel egy befejezett regisztrációt 154 Ft-os átlagáron értünk el. A mérkőzések kezdetét követően közel 39 ezer hivatkozáskattintást eredményeztünk, ezzel 10 Ft-os hivatkozáskattintási átlagáron terelve a forgalmat a Mol Gamer Magyar Kupa weboldalára, valamint az Esport1 Youtube csatornájára. Videós hirdetéseinkkel közel 380 ezer lejátszást értünk el. A forgalom célú hirdetések 3%-os átkattintási arányt realizáltak, amely több mint 3-szorosa a 2020-ban mért Facebook hirdetésekből számolt átlagos átkattintási aránynak.*

Használt eszközök
- Fizetett kampányok optimalizálása
- Dinamikus hirdetések
- Egyéni közönségek
- Facebook pixel mérés