Üdvözöljük a HD marketing digitális, full marketing ügynökségnél!

Ügyfél ajánlások

Ha nagyon röviden kéne megfogalmaznom, miért szeretek a HD csapatával dolgozni, akkor a biztonságot jelölném meg. Ha kicsit bővebben, akkor ez azt jelenti számomra, hogy nyugodt lehetek afelől, hogy jó kezekben vagyok, legyen szó a PPC vagy SEO bármely területéről, vagy influencer marketingről.

A csapat mindig gyorsan, pontosan válaszol a kéréseimre, kérdéseimre, proaktívan igyekeznek folyamatosan optimalizálni mindent, amihez közük van, felkészültek és naprakészek, és remekül lehet velük tervezni – tartják, amit megbeszélünk, sőt, általában felül is teljesítik.

Kedves és fontos, konstruktív visszajelzéseiknek, a problémák megoldására fókuszáló szemléletüknek, tapasztalatuknak, nyitottságuknak és kísérletező kedvüknek köszönhetően a velük megvalósuló munka, mindamellett, hogy élmény, egyértelműen sikeres is.

Nagy Viktória, Marketing felelős, Invia.hu
Évek óta együtt dolgozunk a HD Marketing csapatával. Tökéletesen meg vagyunk elégedve. Rugalmasak, korrektek, türelmesek. Reméljük, még hosszú ideig együtt fogunk működni…
Török Tivadar, ügyvezető, Cosmopolitan-Lingua Nyelviskola
Egyszer csak megtámadtak a megrendelők. Olyan brutálmennyiségű érdeklődés, telefonhívás, email jön, hogy nem győzök válaszolni. Eladás szempontjából minden eddig létező rekordunkat megdöntöttük, az eddigi legjobb főszezoni hónapot is megdöntöttük 20%-al. …Míg korábban előfordultak olyan napok, hogy nem is jött egyetlen megrendelés, január óta ilyen nincs. Minden nap folyamatosan jönnek.
Gitta Bernadett, tulajdonos, Meghivodiszkont.hu

Miért mi?

1. Profi tanácsadók

10 tanácsadónk valamelyike segít önnek, átlag 2 éves marketing tapasztalattal, valamint 6-8 szektor folyamatos gyakorlati ismeretével.

2. Proaktivitás

Tanácsadóink szívükön viselik az Ön üzleti céljait, ezt kiegészítve a tucatnyi más ügyfélnél tapasztaltak felhasználásával valamint közös ötleteléseink eredményeivel!

3. Közös gondolkozás

A célunk az ügyfél elégedettség magas szinten tartása, ezért proaktívan az “ügyfél fejével” gondolkozunk, hogy jobb megtérülést érjünk el. “Tanítjuk” partnereinket, a hozzáértő ügyfél szerintünk a jó ügyfél.

Legújabb cikkeink

október 2019

Csak a Google Shopping maradhat? – 2019 Internet Hungary előadás

Hogyan kezeljük az online tartalmat monetizálható termékként? Melyik forrásból érkeznek a legértékesebb olvasóink? Milyen KPI-ok alapján optimalizáljuk a tartalmat? Mi köze van mindennek az attribúciós modellekhez? Többek között ezekre a kérdésekre tértem ki előadásomban a [...]

Már megint egy újabb social kihívás – 2019 Internet Hungary előadás

Évente tucatnyi nagyobb social kihívást indítanak el magánszemélyek vagy éppen márkák. Ezek óriási eléréssel és rengeteg interakcióval futnak, amiről minden marketing fantáziál. De mikor érdemes ilyenben cégként részt vennünk, lehet káros brand-ükre a részvétel? Ezekről [...]

Adatvizualizáció az új adat – 2019 Internet Hungary előadás

Az adatok megfelelő módon történő vizualizációja megkönnyíti az adatok értelmezését, így jóval gyorsabban nagyobb mennyiségű és mélyebb következtetéseket tudunk levonni. De nem minden esetben ez a jó irány, ahogy vannak előfeltételei, amik nélkül nem végezhető [...]

A változás csak most kezdődik – Az árösszehasonlítók és a Shopping helyzete

Tavaly megvizsgáltuk a magyar piacon jelen lévő árösszehasonlítókat! Azóta elindult a Google Shopping is itthon, nézzük meg, hogy mennyire változtatta meg ez a termékalapú keresések piacát! […]